יום שבת, 30 בנובמבר 2013

המוצרים שעשו לי את החודש פוסט 1-נובמבר

שבוע טוב ,

אם כל הלחץ הזה של להספיק הכל בלימודים ,בחיים כל המתח הזה שכמעט משגע ומזכיר שלמתח הזה יש תופעות כמו פצעונים ,עיגולים שחורים מרוב חוסר שינה ושאר החברים.

הצלחתי להירגע בעזרת החברות,המשפחה ואיך אפשר בלי כמה מוצרים שעושים קצת נחת שמצדיקים את ההשקעה עליהם .
חלק מהמוצרים לא קשורים לאיפור,טיפוח אך בכל זאת בחרתי להכניס אותם .
 *סבון של life שנקנה באחד המבצעים של ראש השנה בסופר פארם.
אני מאוד אוהבת אותו יש לו  ריח של דבש מאוד עדין ונעים לכמות ענקית של ליטר ב 9ש"ח [חבל שלא קניתי עוד כמה כי הריח ממש טוב].

*שמן גוף  body shop-spring flbody shopowers  יש לו ריח שאני לא יודעת בדיוק איך לתאר אבל הוא רצת חמצמץ ועם זאת קצת מתוק.
ריח מאוד נעים אני אוהבת לשים אותו במקום קרם גוף.39 ש"ח [ברשת בודי שופ] 125 מ"ל

*מסיכה לשיער של syoss לשיער יבש ופגום- שמים דקה -שתיים על השיער ושוטפים .
התוצאה שיער חלק,נעים ,בריא ויפה יותר . מחיר מלא 35 ש"ח לכמות של 200 מ"ל
 יש שני מוצרים שנמצאים פה ואלו :
*שמפו נגד קשקשים -clear -dry scalp relief  עזר לי מאוד להלחם בקשקשים .
כבר אחרי שני שימושים הבחנתי בשיפור .מחיר 13 ש"ח לכמות של 400 מ"ל .

*תרחיץ פנים ששל life- נטול שומן -מנקה את הפנים [אך לא איפור עיניים עמיד שצריך איתו חיזוק נוסף של חלב פנים ].
משאיר תחושה רעננה ונעימה.

 *תה של ויסוצקי בטעם לימונענע -חמצמץ טיפה וטעים .

והאיפור שכמה סגנונות שעשיתי היה את המוצרים הבסיסיים שפשוט לא ויתרתי עליהם .

*מייקאפ של pro beauty -אם כל המייקאפים שיש לי של איל מקיאז/רימל לונדון/סופט טא'צ איך שהוא אני מוצאת את עצמי בוקר /ערב שמה אותו .
כמו שאתן יכולות לראות הוא כבר בשלבי סיום.
הכיסוי שלו הוא קל+  ,לא מסכתי ,נישאר ל8 שעות בערך ואני יודעת שאני עוד יתגעגע אליו.[מחיר 25 ש"ח לכמות של 40 מ"ל]

*פודרה של rimmel london-sttay matte -הפודרה הזאת לא רק שהיא עשתה לי את החודש היא עשתה לי את השנה!
זה אריזה שנייה שלי ויש לי עוד אחת כבר ככיבוי .
מאוד אוהבת במיוחד על  המייקאפ של רימל ושל פרו ביוטי שהגימור שלהם טיפה מבריק לי .מחיר 65 ש"ח מחיר מלא.

*סומק של my cosmetics שאני מאוד אוהבת גם הוא ורדרד עם טיפה נצנצים.[מחירו כ-10 ש"ח ]

*איילנר של ביוטיקר-זה כבר השני שלי -צבע שחור ,מברשת דקה ,עמיד [כל עוד לא מתקרבים למים],והשתמשתי בו הרבה החודש.[מחירו פחות מ10 ש"ח]

*מסקרה the colo sall בצבע שחור-מעבה ,מפרידה ,מעריכה עושה את העבודה ונותנת מראה דרמטי לעיניים .מחיר[כ 115 ש"ח למחיר מלא]

*גלוס של soft touch -בשבועיים האחרונים קצת חרשתי עליו אני מודה.
הוא נותן ברק לשפתיים ולא דביק מידי.[לא ניתן להשיג כי הוא קצת ישן ואני לא ראיתי אותו בסופר פארם אני קניתי בשלושים שקלים]

*הקולור טאטו צבע לבן -אהובה עליי וההמצאה של הלייפ, אני לא יודעת מה הייתי עושה אם לא הייתי מגלה אותה.
היא משאירה את הצלליות שמעליה הרבה זמן על העין .
אני משתמשת בה כבסיס לצלליות והיא עושה עבודה מעולה.[גם עם צלליות זולות כמו ביוטיקר או צלליות מפלטות שהם ממותגות ].
מחיר 71.6 ש"ח למחיר מלא



עד כאן להיום מקווה שאהבתם :}
אשמח לתגובות/הערות 
שיהיה שבוע טוב ,ספרו גם אתם איזה מוצרים אתם אהבתי החודש?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה