יום שני, 25 בנובמבר 2013

לקנות או לא לקנות ? פוסט 3

שבוע טוב קוראות יקרות שלי :}

בלי ששמתי לב הגעתי כבר לפוסט 3 על מוצרים שסיימתי והפעם הפוסט יהיה מגוון [איפור/בישום/טיפוח].



המוצרים אשר בחרתי להתחיל איתם הם :

Garnier Pure Active Fruit Energy ג'ל גרגירים ממריץ / 150 מ"ל [הכתום]

מחירו :70.6 ש"ח אך ניתן להשיג במבצעים 1+1 או 40 % ליחידה.
הוא "מסייע בהפחתת פגמי העור ומעניק לעור מראה זוהר ובריא.
מועשר בתמציות :אשכולית,רימון וויטמין c מסייע לנקות ביעילות את העור ומעניק לו מראה זוהר יותר" .
לדעתי מוצר מצוין עם ריח פרותי מדהים .
כיף לפתוח איתו את הבוקר ,מנקה ביעילות את העור ומוריד את האיפור בצורה טובה [לאיפור עיניים עמיד תזדקקו לחיזוק של חלב פנים /מי פנים] .לאחר השימוש בו העור נעים ,נראה בריא יותר.
אהבתי אותו מאוד ואני בטוחה שיקנה אותו שוב .
לבינתיים קניתי את אחיו עם הנגזרת פחם.
הוא גם מאוד חסכוני מספיקה כמות קטנה בשביל כל הפנים .
אני מאוד אוהבת את המוצרים של גרנייה המחירים נוחים למוצרים איכותיים שעושים את העבודה .


CREMA קרמה תחליב רחצה לפנים / 180 מ"ל
קניתי אותו באחד המבצעים בסופר פארם ב15 ש"ח .
הכמות דיי גדולה 180 מ"ל והוא לא נוסה על בע"ח .
בנוסף הוא מועשר בוויטמין e,העור מרגיש נקי אחרי השימוש בו אך אני לא חושבת שארכוש אותו שוב .
הוא פשוט מנקה את הפנים ,הגרגירים עדינים הריח סבוני כזה .
בסך הכל מוצר טוב אני לא חושבת שאני ארכוש אותו שוב אני אוהבת את המוצר הקודם יותר [גרנייה].
אשמח אם גם קרמה יעשו מידי פעם חידושים במוצרי הטיפוח שלהם ויוציאו סבונים שמתאימים לבעיות של עור שמן.

 צללית של beautycare מספר 23 -
מחיר :6 ש"ח לכמות של 10 גרם.
את הצללית הזאת לא סיימתי אבל כמו שאתם רואים היא אחרי "תאונה" .
היא נפלה לי מהיד ופשוט התפרקה על הרצפה לחלקים.
האריזה כנראה לא הייתה חזקה יחסית [בניגוד לשני סמקים שיש לי של לוראיל שנפלו והתפוררו אבל בתוך האריזה] ,פה פשוט הכל נפל והמכסה יצא מהמקום -וכמו שאומרים "לא בוכים על חלב שנשפך ".
לפני שהיא התפרקה הייתה משתמשת בה כבסיס ובc פנימי.
אני לא יקנה אותה שוב ,מקווה שביוטיקר ישפרו קצת את האריזות כי גם הסומק שיש לי [טרה קוטה] שהוא לא נפל האריזה התפרקה.

33-  maybelline expression
עפרון עיניים גוון 33 [black]'" במרקם רך וחלק לקו טבעי ומדויק "
אני קניתי אותו באחת המבצעים בפארם [ טוב בחורה שאוהבת מצבעים :}בעשרה שקלים ואני מאושרת שלא קניתי אותו במחיר מלא.
הוא לא עמיד לבד בקו המים ודורש תיחום של צללית שחורה על מנת שהוא ישרוד כמה שעות.
אני שמתי את  העיפרון ללא תיחום כאשר היה לי סידורים זריזים אבל ככה הוא דורש חידושים לעתים תכופות.
אני לא ירכוש אותו שוב .




דוגמית קרם ידיים של moraz.
את הדוגמית קיבלתי כאשר רכשתי את הקרם רגליים של החברה [מאוד מומלץ ].
תסלחו לי אך איני זוכרת אם קיבלתי את הדוגמית מהדיילת אם עם הקרם רגליים.
הכמות של הדוגמית היא 3 מ"ל והיא הספיקה לי ל3-4 שימושים .
הריח מאוד נעים ועדין ,הקרם נספג מהר ומשאיר את הידיים חלקות ונעימות.
הקרם מתאים לעור יבש וסדוק [מאוד חשוב לחורף שהעור הופך ליבש ]
אני הייתי מאוד מרוצה מהדוגמית ואני יקנה אותו בגודל מלא.
הקרם משאיר את הידיים חלקות אך לא שומניות/דביקות בניגוד להרבה קרמים אחרים .
מחירו כ40 ש"ח לפני הנחות[לפי מה שראיתי באינטרנט] .


שמן בושם של וואו 120 מ"ל 
תואם את הבושם של לורנזו ,עליי הוא לא היה עמיד להרבה זמן אך מצאתי לו פתרון .
להשפריץ ממנו על הצעיף וכך גם לנצל את ההרגשה של החורף וגם לנצל את הריח להרבה זמן.
הריח בעל נוכחות אני מאוד אהבתי אותו למרות ששתי חברות שלי אמרו שיש לו ריח של בושם של דודות .
אני לא חושבת שאני יקנה שוב את המוצר מכיוון שיש לי כרגע מספיק בשמים [אל דאגה עוד תראו הכל בבלוג ].
סך הכל מי שמחפשת ריחות של בשמים טובים מבלי לקחת "משכנתא " מוזמנת לקפוץ לסניף של וואו ולנסות.
[ממליצה על הריח של שאנל מדמאזל -אריזה כתומה].
מחיר 20 ש"ח עבור 120 מ"ל.

עד כאן להיום מחכה לשמוע על מוצרים שסיימתם ואם ניסיתם מוצרים מפה .
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה