יום שלישי, 12 בנובמבר 2013

התחדשויות

מי לא מכירה את ההרגשה הטובה הזאת של ללכת לקניון ,לצאת עם שקיות עם מגוון מוצרים בלי ריחות/מרקמים שונים.
לא משנה כמה מוצרים יהיה לי מאותה קטגוריה אני תמיד ירצה עוד [אישה לא ?] .
אני מאוד אוהבת שיש לי מבחר בין אם זה בנעליים/איפור//טיפוח .
בזמן האחרון עשיתי קצת קניות עם כל המבצעים שהיו ,הציג לכן את המוצרים ואחרי שאשתמש ויהיה רשמים אני יעדכן.

 המוצרים הראשונים הם :
תרחיץ פנים מהסדרה החדשה של life מכיל קומפלקס ויטמינים ,נטול שומן. "תרחיץ פנים נטול שומן לניקוי עמוק והסרת שומנים,ממיס ומסלק עודף שומנים בעור,מנקה ומסלק לכלוך ואיפור ..... מכיל ויטמינים A/E/C/B5 /
AQUAXYL - המעניק לחות לאורך זמן. " כמות של 150 מ"ל במחיר של 10 ש"ח. נשמע שווה ? נבדוק ותוצאות תראו בהמשך .

המוצר השני הוא של garnier  מהרגע שהמוצר יצא סקרן אותי לנסות .
אך הוא ימתין עד שאסיים את הסבונים שאני כרגע משתמשת [פוסט בהמשך].
אז זה מוצר ניקוי מסדרת  pure active ניקוי עם נגזרת פחם . [ שמעתי גם הרבה ביקורות  טובות על המוצר].
"מכיל חומצה סיליצילית ונגזרת פחם סופגת . מתאים לעור שמן.
ניקוי יסודי והסרת איפור מהפנים וצמצום עודף השומן " לא יכולה לחכות כבר בא לי לנסות !!
מחיר מלא 71.6 ש"ח לכמות של 150 מ"ל .
ניתן לרכוש במבצעים לרוב במחיר של 35 ש"ח או 1+1 .

 גם זה מוצר חדש של careline  דאודורנט מרגיע לאחר הסרת שיער.
קניתי אותו וישר ידעתי שאני צריכה אחד כזה ,מכיוון שהרגילים שאני בדרך כלל משתמשת כאשר מסירים שיער באזור זה זה שורף ולא נעים .
ננסה ואני יעדכן האם זה עוזר או לא עובד ."מפחית אדמומיות ומונע צריבה ,ללא אלכוהול ,היפואלרגני " .
מחיר מלא 20 ש"ח ניתן לרכוש במבצעים ב12 ש"ח .


 ואיך אפשר בלי איפור ??
אז את המותר rimmel london  אני מאוד אוהבת אתן תראו זאת עוד הרבה בבלוג.
המוצרים באיכות טובה לטעמי ניסיתי כבר מסקרות/פודרות/אודמים ובינתיים אין תלונות.
המחירים דיי זולים יחסית לחברות מתחרות כמו  careline/revlone/pupa .
את הפודרה קניתי כבר בפעם ה3 ,היא נותנת מראה מט ויחסית עמידה .
מסתירה את האדמומיות שבלחיים בצורה יפה המשיך לקנות אותה עוד הרבה :}
שני מסקרות אחת עמידה במים ואחת רגילה.מחיר מלא 66 ש"ח.
- extra black volume   - "מעבה את הריסים עד פי 10 ,מרקם ג"ל יחודי ,ללא גושים, צבע שחור חזק במיוחד " .
נשמע כמו משהו שייתן קצת חיים לריסים הדקות והקצרות שלי .מחיר מלא 82 ש"ח
-100% waterproof mascara --"מעבה,מפרידה ומאריכה "מחיר מלא 65 ש"ח .

ניתן להשיג ב1+1 או 40 % הנחה למוצר אחד ברשתות .
אשמח לשמוע על הניסיון שלעם עם המוצרים .

 האחרון זה בושם שרכשתי מהאתר סטרוברינט .
guess-seductive / 50 ml
היה עליו מבצע כ 60 ש"ח . היה 70 % הנחה ושאני יגיד לא לבושם של גס במחיר מצחיק כזה ?
הריח מאוד עדין ופרחוני .
מאוד חושני ולדעתי מתאים לערב.
עוד פרטים בהמשך....

אשמח לשמוע על התנסויות שלכם עם המוצרים.
מקווה שאהבתם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה