יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

חורף 2013 פוסט 3 טיפוח

רגע לפני שהשנה נגמרת החלטתי לכתוב את חובתי וזה הפוסט האחרון בבלוג והוא על טיפוח בחורף.
מי שלא ראתה את הפוסט על האיפור והבישום מוזמנת לקרוא ולהתרשם .

מי לא מכירה את תופעות החורף ? היובש, הקור והעייפות הזאת שלא בא לנו לצאת מהפוך.

בחורף העור שלנו זקוק ליותר לחות ומי כמוני שמאוד אוהבת קרמים לגוף ולידיים יכולה להגיד שבחורף הגוף שלנו זקוק יותר ללחות הזאת .ואם זה בא בריחות טובים ואריזה יפה הרי זה משובח .


אחרי כל פעם ששוטפים פנים מומלץ לשים קרם פנים [ניתן להשיג במגוון רחב של סוגים /מרקמים/פעולות שונות/מחירים].
אני משתמשת כרגע בקרם לחות פפאיה לפנים שמועשר גם בspf15 של c&b /
הקרם מועשר בתמציות מים המלח ,בעל ריח פפאיה משגע [לחובבות הריח הטרופי כמוני ..]מכיל חמאת שיאה ,שמן זית ,דבש ושמן פפאיה .
את הקרם קניתי בחנות איפור שכונתית והוא המתין לו בחדרי עד שהחלטתי לפתוח אותו [יותר נכון עד שסימני היובש בפנים הגיעו]. כבר אחרי 2 שימושים הבחנתי בהקלה ביובש שהצטבר לו סביב האף .
אריזה של 50 מ"ל כמות ענקית [לצורך העניין גם הקרם פנים של גרנייה מכיל 50 מ"ל ].


*מומלץ להשתמש באל סבון עדין .
אני משתמשת בסבון פנים של life.
 life השיקו סבון פנים נטול שומן ,מנקה ומוריד שאריות איפור .
הוא מאוד עדין ומכיל שלל ויטמינים כגון : a'e'c'b5 ומתאים לשימוש יום יומי.
מחירו עשרה שקלים במבצעים לכמות ענקית של 150 מ"ל.


לגוף אחרי כל מקלחת להתמרח בקרם גוף.
ניתן לראות עוד קרמי גוף שכתבתי עליהם פה ופה 
זהו המוצר הראשון שרכשתי של ויקטוריה סיקרט .
רכשתי אותו אצל הספר שלי בסביבות ה70 ש"ח ופשוט ריח כיפי .
מאז כבר הספקתי לרכוש את הספרי גוף  ואח שלי קנה לי גם בושם  .
קצת חבל לי שבארץ קצת יותר קשה להשיג את המוצרים וכשאר מוצאים אם הרבה יותר יקרים מחו"ל .
קרם ידיים של life עם 3 רכיבים פעילים להגברת לחות ומיצוק העור ,לעור יבש במיוחד הריח musk עם כדוריות ויטמין e.
אני מאוד שמחה ש life החליטו לקחת ברצינות את המוצרים שלהם ולשפר את האריזות .
בנוסף הם מוציאים מוצרים חדשים אז שווה להתעדכן בסיבוב בסופר פארם .
ובחזרה לקרם, האריזה שלו מאוד מרשימה ויוקרתית מזכירה לי קצת את הקרם ידיים של לליו [האריזה ].
ריח מאוד נעים ועדין ,הקרם נספג בקלות  ומשאיר תחושה נעימה בידיים ולא שומנית .

והשפתיים ?
היובש שמורגש שם קודם כל [לפחות אצלי ]  לשים lip balm  שתורם להרגעת היובש יש מגוון מוצרים בשוק חלק עם צבע וחלק בלי שכל אחת תמצא מה שמתאים לה.

בתמונה :lip balm של life ו labello /
המומלץ ביניהם זה labello שהוא מגיע גם במגוון גרסאות עם צבע ובלי ובמגוון ריחות.
 [על life  יהיה פוסט בנפרד ומפורט ].






עוד טיפים לעבור את החורף בשלום :

  • לשתות 10 כוסות מים ביום.
  • להשתמש בתכשירים שמתאימים לעור יבש.
  • עדיף לדאוג לכיסוי שפתיים כמו :אודמים, גלוסים באופן קבוע .


אשמח לשמוע על מוצרים לחורף שאתן אוהבות  ואם התנסיתם במוצרים שכתבתי עליהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה