יום שני, 30 בדצמבר 2013

חורף ורוד

כן כן גם בחורף [ואפשר להגיד במשך כל השנה ] פריטים וורודים עושים לי מצב רוח טוב .
זה צבע שמח וכיפי [ נו טוב וגם ברבי ] שמכניס קצת נשיות .
אני מאוד אוהבת מוצרים שמעוצבים יפה  ואם הם וורודים אז זה רק מוסיף [כמובן שבגבול הטעם הטוב כן?] .
שאני חושבת על יש מרבית השפתונים והלקים שלי הם וורודים :}
 הבושם של בריטני ,שגם הוא היה בבלוג אריזה וורודה יפה של מאין כדור דיסקו ,מסקרות שהאריזה שלהם וורודה או סגולה הם מסוג המוצרים שקניתי רק בגלל צבע האריזה ואחר כך חשבתי על סיבות אחרות.


אודמים וורודים התגליתי אליהם רק בשנתיים האחרונות, תמיד שהלכתי לרכוש שפתונים המוכרות היו מדביקות לי תצבע החום ,וכן כמו ילדה קטנה ותמימה הייתי רוכשת את זה מבלי לחשוב פעמיים .
הרי דיילת של חברה מוכרת תתאים לי את הצבע המתאים לי ביותר לא ? וזה טעות  כי הרי שניסיתי גוונים נוספים והתגליתי לוורוד גיליתי כמה הוא יכול להחמיא אם שמים אותו בצורה נכונה ובגוון הנכון .
אפשר להגיד שגיליתי את זה בזכות כתבות איפור ובעיקר בזכות פורום איפור וציור גוף של תפוז .
כמה דוגמאות לאודמים וגלוסים וורודים שיש לי:

beautycare 39-ורוד שימר בטירוף ,צבע ברברי פנינתי  מאוד מחמיא עם יש לך שפתיים שהם לא סדוקות /יבשות ,עדין אבל מפזר נצנצים על הפנים אז ראו הוזהרתם. אריזה שחור וזהב .מחיר 4.5 ש"ח ל4.25 גרם .

wow m555 -וורוד קצת יותר כהה ,לא שימר אלה מבריק ,גם הוא מאוד ברבי ,הצבע שלו יותר אטום מbeautycare 39 .
אריזה שחורה עם קו כסוף [הייתי אומרת אריזה קצת מעצבנת כי היא מתפרקת אבל למחיר כזה לא מתלוננים]. 7 ש"ח
ל 3.8 גרם.

rimmel kate 05 -המוצא הראשון שרכשתי של החברה ,גם בגלל המחיר האטרקטיבי וגם בגלל הצבע .
צבע וורוד שמזכיר לי פירות יער /חמוציות ולו יש ריח נעים ,צבע יותר דומיננטי מהשאר ,מבריק וגם הוא לא שימר .
שפתון בהשראת הזמרת קייט מוס .האריזה בצבע שחור ועל הפקק יש סמל של כתר .אומנם בחברה אומרים שהוא עמיד ל8 שעות אבל אם תשאלו אותי כל האודמים שפה במרקם לחותי לכן הם לא עמידים ולא ישרדו את האוכל מקסימום את השתייה .מחיר לפני מבצעים 75 ש"ח ל4 גרם.

כמו שאמרתי השפתונים שהצגתי הם במרקם לחותי ניתן לראות .






עוד מוצר יפה שיש לי זה בושם בשם paradise [גן עדן ]-
את הבושם הקטן עם העיצוב המהמם הזה יצא לי לקרות במגוון בתי מרקחת פרטיים ,lady care  ,חנויות איפור שכונתיות אבל הכי זול היה אצל ביוטיקייר .
ריח מתוק ופירותי מזכיר מאוד את הריח של בריטני  פנטזי [קישור למעלה ] ,אריזה חמודה של 18 מ"ל א.ד.ט .
לדעתי טוב לשים אותו בתיק להתרענן בריח טוב ומתוק .מחיר 9 ש"ח .

מגפיים של ברשקה  מהקולקציה של שנה שעברה ,וורוד בהיר מאין ניוד עם ניטים ,שלמות כבר אמרתי ?
עלו שנה שעברה בסוף עונה 150 ש"ח.

[Bershka]      


 מגבונים של hello kitty  
כן ,קניתי רק בגלל האריזה המושלמת הזאת תמורת מחיר סמלי של 5 ש"ח.
 כובע של topten 
כי צריך לשמור על הבריאות ועם זה בא בליווי אופנתי מה טוב .
אז אומנם רכשתי אותו אתמול אבל אני יודעת שהחורף הזה נבלה הרבה יחד :}
מחירו 40 ש"ח בטופ טן 


אשמח לשמוע אם התנסיתם במוצרים ומה דעתכם ? 

2 תגובות:

  1. לקח לי זמן עד שהתחברתי והבנתי מול ועם עצמי שאני נראית מדהים עם האודם בצבע הזה.
    הייתי בכמה דייטים כושלים לאחרונה, שזאת תגובה ושיחה בפני עצמה..
    ובדייט האחרון הבחור ממשיך החמיא והיה מהופנט לשפתיים שלי, היה מרגש וקסום כל כך!
    תודה על המילים שלך, עשו לי את הערב.

    השבמחק
  2. גם אני לאחרונה הייתי בכמה דייטים כושלים ופחות מוצלחים.
    כמו בתגובה לפניי, כנראה לא סתם שתינו מגיבות כאן.
    המילים שלך בהחלט האירו לי את החשיבה וההסתכלות,
    מעריכה את זה.
    אני כבר מחכה לדייט הבא ואני כל כך מקווה שבו אמצא את הא(ו)דם של חיי כמו שאומרים.

    השבמחק