יום רביעי, 22 בינואר 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 13-תחזוקת שיער

אומנם מוצרי שיער מקבלים פה עד עכשיו מינימום הזכרה אך לאט לאט אני מנסה להכניס אותם לבלוג .
לרוב אני משתמשת במוצרי שיער על מנת להוריד נפח ולסירוק קל ,לאחרונה עשיתי גוונים דבר שמייבש מאוד את השיער ודורש תחזוקה של השיער במוצרים שיותר מתאימים .

בדר"כ השמפו והמרכך שלי הם מיועדים לשיער שעבר החלקה/ללא מלחים אך מכיוון שזה לא מספיק ועם מסיכה השיער עדיין נישאר יבש ולא נעים התחלתי להשתמש במרכך של אימא שלי של michel mercier מרכך לשיער עבה וצבוע .
הוא נרכש מזמן במבצע של 2 ב20 במשביר .[400 מ"ל ]

מכיל  חוחובה, שמן לבבות דקל, שמן פשתן, שמן מינרלי, שמן שקדים מתוקים וויטמין E התורמים לשמירת הלחות הרצויה. 
בפועל הוא אכן מקיים את הבטחותיו וגם לאחר יבוש השיער הוא נותר נעים ולא יבש בהחלט ארכוש שוב ברגע שאמצע כי כבר בקושי יש את המוצרים של מישל בפראם לי יצא לראות רק את המוצרים לשיער שעבר החלקה .


באחד מחיפושי אחר מסיכה לשיער שעבר החלקה בפראם נתקלתי במסיכה של michel mercier -nano system  -מסכה לטיפול אינטנסיבי לשיער שעבר החלקה מגיע באריזה של 250 מ"ל.
האריזה בצבע שחור ובעלת כיתוב ופקק ירוק ,חייבת לציין שזאת המסכה הכי יוקרתית שניסיתי לשיער עד היום .
האריזה נוחה ובעלת משאבה נוחה ולא צריך להתחיל לפתוח כמו בזו של syoss שניסיתי .
בנוסף הפקק מתברג ככה שאפשר לנצל את החומר עד הסוף .
צריך לשים כמות קטנה על השיער ולחכות 5 דקות דבר שלחסרת סבלנות כמוני זה היה קשה ,אני מעדיפה את המסכה של syoss שמחכים דקה שתיים ושוטפים ולא צריך לחכות 5 דקות במיוחד עכשיו שקר ,לא הבחנתי בתוצאות מיוחדות חוץ מזה שהשיער היה נעים אבל זאת תוצאה שקיבלתי גם עם המסיכה של syoss ולכן אני לא חושבת שארכוש אותו שוב מה גם שמחירו דיי יקר  .
[מחיר מלא של המסכה זה 100 ש"ח ועדיין יוצא לי לראות אותה בפראם .]



 סיליקון לשיער של lady care  -מוצר שהתחלתי להשתמש בו וזנחתי אותו לטובת הספרי של פנטן  ושהוא נגמר חזרתי אליו .אם יש זמן שאני משתמשת במוצרי טיפוח לשיער [קרמים /סרומים /סיליקון ]זה בשילוב עם מייבש שיער ושהשיער לא מסתדר ,בדר"כ אני לא אוהבת שיש לי יותר מידי מוצרים פתוחים ומעדיפה להשתמש באחד .
את הטיפות האלה הנחתי על השיער [לא בשורשים ] בדגש על הקצוות השיער   2-3 טיפות זה מספיק  [עצה שלי לא להפריז ולשים הרבה כי התוצאה תהייה שיער שמנוני למדי ].
השיער נותר בעל ברק ,נעים ופחות נפוח ונותן תמורה הולמת למחירו [10 ש"ח ] להשיג בחנויות lady care .

2 תגובות: