יום שישי, 3 בינואר 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 9

פוסט ראשון בסדרה לשנת 2014  :}
יצא לי לסיים מגוון מוצרים [איפור ,טיפוח ,שיער ] והחלטתי לחלק את המוצרים לקטגוריות ,בחרתי להתחיל עם איפור .

soft touch –glide gloss

גלוס שקוף עם גוון קצת ורדרד שיוצר מראה של שפתיים גדולות יותר ,הגלוס מגיע באריזת טיובה שקופה שניתן לראות כמה נישאר באריזה רק שבעיה אחת מפריע לי ,נשאר עדיין חומר באריזה כמו שתוכלו לראות אבל לא ניתן להוציא ממנו כלום ולכן לא נותר לי אלה לזרוק אותו לפח .רכשתי אותו באחד המבצעים של הסופר פארם בארבעים שקלים לפני הרבה זמן .לדעתי  שפתון נחמד אבל אני כבר פחות משתמשת בגלוסים  [יותר  נכון אני משתמשת בהם לעיתים רחוקות ] ,לכן אני לא חושבת שארכוש אותו שוב. 



life שפתון לשפתיים יבשות בטעם תות קצפת
שפתון למניעת שפתיים סדוקות של life  שניתן להשיגו רק בסופר פארם .
מסנן הגנה מקרינת השמש uva+ uvb protection .
שפתון בעל ריח נדיר של תות וקצפת נפלא ,מרגיע את העקצוצים של היובש ונותן תחושה נעימה בשפתיים אבל  הצבע שלו לא לביש בעליל ,מאין לבן חלבי מבריק כזה שלא ניתן לשים אותו מחוץ לבית כי זה פשוט נראה רע גם שניתי לשים שכבה מאוד דקה עדיין הצבע התקבל כלא מחמיא .
לכן ,השתמשתי בו רק בבית וחיכיתי לרגע שהוא אסתיים .
קניתי אותו לפני שרכשתי עוד שפתונים של Life   האריזה קצת שונה אז אני מקווה שהשניים הארוזים יהיו עם צבע לביש ,או בלי צבע בכלל .הוא מרגיע את תחושת היובש אך לא עוזר כמו ואזלין .
מחירו עשרה שקלים במבצעים וניתן להשיגו כפי שציינתי רק בסופר פארם .




loreal עפרון עיניים בגוון -159 golden sand
עפרון עיניים של לוריאל בגוון חום בהיר יפיפה שהשתמתי בו למגוון שימושים, אפשר להגיד שבהחלט הוא נוצל עד הסוף.[נישאר בו 3 ס"מ !]
השתמשתי בו לתיחום תחתון של העין ,כבסיס לצלליות חומות /ניוד ובתור עפרון לגבות .
קניתי אותו במבצע בבית מרקחת פרטי הוא היה ליד הקופה במחיר של כ 20 ש"ח.
הגוון חום מאט נמרח בקלות ובהחלט הרשים .















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה