יום חמישי, 2 בינואר 2014

מעושן בגווני חום

אז אפשר להגיד שנכנסתי חזק למעושנים ביומיים האלה והפעם יצא לי לדעתי מראה קצת יותר עדין ומיוחד .
הפעם היה לי קצת יותר זמן להשקיע אז אם כבר יש זמן להשקיע נעשה משהו יפה לא ?

הפעם בבסיס השתמשתי בצללית קרם של maybelline  color tatoo -infinite white   אני מאוד אוהבת את הצלליות קרם של מייבלין .זאת הולכת להיגמר עוד רגע וכבר יש לי עוד אחת בגיבוי  חוץ ממנה יש לי עוד אחת בצבע זהב שעדיין לא השתמשתי בה.
הן שומרות על צלליות שיהיו עמידות ליותר שעות, מוצר מוצלח שאני לא יודעת איך הסתדרתי בלעדיו ,קניתי אותו אחרי שקניתי את הצללית קרם של ביוטיקייר. שמעתי הרבה המלצות על הקולור טאטו  והחלטתי לנסות ולא התאכזבתי .
בתור אחת שלא משתמשת בפריימר זה מהווה לי את הבסיס המושלם לאיפור עיניים.
לאחר שהנחתי את הצללית קרם [אני הנחתי עם האצבע ] אני שמתי צללית בגוון חום זהב [השתמשתי בצללית זהב -חום של lady care שהמספר יוצא ברגע שפותחים את האריזה ,לכן אני לא יכולה לדעת מה המספר שלה ].הצללית נמרחת כמו חמאה והצבע מהמם וגם אותה אני שמחה שקניתי , שמתי אותה בתפיחות עם מברשת c153 של beautycare לאחר מכן לקחתי צללית בגוון קרם -צהבהב בגימור  מאט מפלטה של פנינה רוזנבלום ,הנחתי ברווח שנוצר מהצללית שהנחתי [שהייתה רק על העפעף] עד לגבה עם מברשת  k21 beautycare .
יצרתי עם עפרון שחור של my cosmetics קו שהוא מאין איילנר והנחתי מעליו צללית בגוון חום כהה [השני מימין בתמונה למטה ]והוספתי מסקרה לריסים של maybelline .
לתיחום - השתמשתי בעפרון שחור khol &contour  בגוון ultra black של bourjois   שאפשר להגיד שהוא גם כן קנייה מוצלחת ,אומנם הוא לא שחור פחם כמו שאני אוהבת אבל ניתן להעמיק את הגוון שלו עם צללית שחורה או איילנר שחור .
הוספתי עם מברשת של wow 194  צללית חומה [אותה צללית שהשתמשתי מעל העיפרון השחור ] על התיחום התחתון.

וזה מה שיצא ......



מקווה שאהבתם ,אשמח לשמוע מה אתם חושבים .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה