יום רביעי, 5 בפברואר 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 15

טיפוח הגוף
קרם ידיים יד חן –אם יש מוצרים שנגמרים לי במהירות בחורף זה קרמים לגוף ולידים ,כבר צינתי שבחורף העור נוטה להתייבש ,במיוחד אזור הידיים שהופך ליבש,סדוק ולא נעים.המבחר היום שיש הוא עצום וכאחת שאוהבת לגוון אני קונה בחורף הרבה קרמים ומתמרחת לפחות 3 פעמים ביום . את הקרם הזה אבא שלי קנה לי ,אז אומנם תפקידי לבחור את המוצרים בבוא זמן הקנייה אבל הפעם הוא הפתיע :}הקרם מגיע באריזת שפופרת שמזכירה משחה רפואית ,אך למרות הכל החלטתי לתת ניסיון ולנסות .לצערי את האריזה זרקתי מזמן ומחיפוש באינטרנט לא היה מידע רב חוץ מזה שהקרם מתומחר בכ-12 ₪.גם על האריזה אין הרבה מידע רק שהקרם מגיע באריזה של 80 מ"ל .על האריזה יש איור של יד של אישה אוחזת בפרח ,לקרם לוקח הרבה זמן להיספג בגלל שהוא מאוד שומני ,דבר שמאוד מפריע למי שעובדת /מקלידה/מסמסת ושאר הפעולות באותו תקופה ,לכן המלצה שלי אם יש לכן או שאתן קונות אותו להשתמש בו בזמן פנוי שבוא אין לכן עבודות לעשות.לאחר שהוא נספג הוא משאיר את העור נעים וחלק [יש לציין שלא השתמשתי בו בתקופה בה היה לי יובש בידיים ].דבר שהפריע לי באריזה זה שככל שמשתמשים בה יותר כך יותר קשה להוציא את החומר,הכוונה זה שהאריזה מתכווצת כמו שתוכלו לראות בתמונה וכל לחיצה מוציאה כמות גדולה של חומר.לדעתי אם הוא היה קצת פחות שומני [דבר שהיה מקצר את משך הספיגה ] ובאריזה יותר נוחה היה ממשיך להירכש.


.3 moist   life – קרם ידיים לעור יבש במיוחד עם כדוריות ויטמין e  -נספג מהר ,משאיר ריח של mask  ואת עור הידיים נעים .בהתחלה שראיתי את הכדוריות האדומות די הרגיש לי מוזר אבל תוך שנייה זה נספג בעור ונעלם . השתמשתי בו במהלך היום די הרבה והוא עזר לי עם היובש בידיים .באחד הימים שלקחתי אותו איתי ללימודים המרצה שלי ראתה אותו וביקשה להריח ולשים ממנו . והיא פשוט אהבה אותו ואחרי שהיא שמע שהוא נקנה במחיר של 7 ₪ במבצע היא גם הייתה מופתעת .בהחלט חלק מהרכישות הטובות שלי ומוצר טוב של life .
הוא גם הופיע בפוסט שעשיתי על טיפוח בחורף כדי לראות את שאר המוצרים תלחצו פה .

. תחליב רחצה happy time   של nivea – אז החלטתי לנסות לגוון במוצרים ורכשתי הפעם סבון של nivea  בריח תפוז .קניתי אותו באחד המבצעים בסופר פארם בכ12 ₪ . יחסית לסבונים שאני משתמשת הוא מגיע באריזה של 500 מ"ל בניגוד להוואי שמגיעים באריזה של 750 מ"ל .אין על האריזה מילה בעברית דבר שדי מבאס . הריח של תפוז חמצמץ ומר בו זמנית .לא כל כך התחברתי לריח [מעדיפה ריחות מתוקים /טרופים /עדינים ] וחיכיתי  לרגע שהוא הסתיים .הוא כן משאיר את העור חלק אבל הריח של התפוז די דומיננטי בשבילי.

ליידי ספיד סטיק 24/7 רול-און אנטי פרספרנט -הגנה מלאה מפני ריחות לאורך כל היום ריח מרענן ,נספג בקלות ולא משאיר סימנים . מחיר מלא 25 ₪ לכמות של 50 מ"ל .החיסרון היחידי שמצאתי זה שיש בו אלומיניום.













ניקוי פנים
wow cosmetics facial peeling soap  - "... פילינג עדין לניקוי הפנים משאריות האיפור ,הסרת תאי עור מתים וחשיפת תאי עור חדשים.... תרחיץ  הפנים מכיל ויטמין  ופרו ויטמין b5  המעשירים את העור בלחות בצורה מרוכזת ובאלנטואין  התורם להרגעת העור ולריכוכו ".[כמות של 200 מ"ל במחיר של 12 ₪] .קודם כל בינתיים הוא המוצר הראשון שיש עליו פירוט בעברית בפוסט הזה . הוא נרכש באחת הקניות שלי בwow  שקניתי גם לקים [אגב ממליצה לנסות יש מבחר מאוד יפה וטסטרים ] .התחלתי להשתמש בו בחודש אוגוסט בערך והוא היה בשימוש פעמיים בשבוע ,אם בוא החורף והיובש בפנים הורדתי את תדירות השימוש בו לפעם בשבוע ולכן לקח לי הרבה זמן לסיים אותו .הפורמולה שלו מאוד מימית והגרגירים קצת גסים לכן לדעתי זה לא יתאים לבעלות עור רגיש /יבש .האריזה שלו בניגוד לאריזה של garnier  קצת מעצבנת כי מספיק להזיז קצת את המיכל בשביל שהכמות תצא ,לא צריך אפילו ללחוץ דבר שמוציא כמות גדולה של חומר ולא נותן לשלוט בכמות כפי שאני רגילה דבר  שמבזבז חומר ולא חסכוני בעליל .אז נכון שהוא מתומחר במחיר זול ביחס לחברות עממיות בפארם .אבל זה עדיין כסף ...אז אני יודעת שאני לא ארכוש אותו שוב ,לפחות עד שישפרו לו קצת את האריזה, מי שמחפשת פילינג זול אז יש את זה של ביוטיקייר .





איפור
labello תות –שפתון נגד יובש בעל גוון אדמם /ורדרד מבריק שמעצים את גוון השפתיים ונותן מראה של שפתיים בריאות יותר ,אומנם אני לא פריקית של שפתונים מסוג זה [מחזיר אותי לכיתה ו' ]אבל אם בוא החורף מתחיל גם היובש דבר שלא משתלב יפה עם אודמים שמצריכים שפתים מטופחות לטעמי ,לכן אני משתמשת בעיקר בשפתונים מסוג זה חלקם עם גוון וחלקם בלי .הצבע שלו מזכיר לי את הגלוס של soft touch  . אז חוץ מזה שהוא נותן גוון יפיפה לשפתיים הוא גם מריח בריח טוב אך החיסרון שלו שאחרי כמה שימושים המרקם שלו משתנה ומרגיש כאילו שהוא נמס אבל בגלל הריח שלו נסלח לו .מוצר טוב ומתאים למי שיש יובש קל ורוצה להקל על התחושה בגלל שהוא מאוד לחותי ולכן הוא גם נעלם דיי מהר מהשפתיים. אני רכשתי אותו במבצע של 13 ש"ח.


  
bb crean –beauty angel –אחד המוצרים שהכי נקשרתי אליהם ,נקנה בebay  בשנה שעברה ,רציתי לקנות אחד "ובטעות " הזמנתי שניים .המרקם שלו גל' וניתן לבנות איתו כיסוי קל עד בינוני .זה הbb cream  הראשון שרכשתי והוא נרכש בסביבות ה-20 ₪ ליחידה . הוא נספג מהר ונותן מראה מבריק ובריא [ויקומו כל הבלוגריות בעלות עור שמן שאוהבות כיסוי מאט ואל תכעסו עלי כי באמת אהבתי את המראה שהוא נותן ]. אהבתי את הכיסוי שלו כי אפשר לשחק איתו ולבנות אותו .הוא גם נאשר עליי הרבה זמן  בשילוב עם הפודרה stay matte  שהורידה את רוב הברק שלו . ע"פ החברה מכיל 30 spf ובעל מסנן קרינה uv .עוד מידע על המוצר ניתן למצוא באתר של החברה . אז אפשר להגיד ששני האריזות כבר נגמרו ומה שבטוח יהיו עוד בקרוב.
בסך הכל נתן תמורה מלאה למחיר ואף יותר ,בהחלט רכישה מוצלחת .מה גם שהאריזה המנומרת בהחלט תפסה לי את העין .




 
שיער
 מרכך לשיער יבש של life  -השמפו מהסדרה כבר הופיע בבלוג בחודש נובמבר ודי חששתי מהשימוש בו ,לאחרונה כמו שכבר ציינתי עשיתי גוונים והשיער הפך להיות יבש ולא נעים והחלטתי לתת לו ניסיון בתקווה שהשיער יהיה נעים יותר ולא יבש .לא היה לי יותר מידי ציפיות בגלל הניסיון הכושל עם השמפו מהסדרה מה שרק רציתי זה שהשיער ירגיש נעים יותר .בפועל המרכך נותן ברק טבעי לשיער ,מבחינת היובש השיער היה פחות יבש אבל לתוצאה טובה יותר הייתי צריכה להשתמש גם במסכה לשיער כדי שהשיער יהיה באמת נעים  .לדעתי יש מוצרים מוצלחים יותר במחירים דומים .



לקים

.לק אפור ששם  החברה לא ברור [עד מתי חברות שרושמות באנגלית מחוברת ?]-במסגרת סידור הלקים שלי השבוע שסוף סוף סידרתי אותם במקום אחד ומרוכז עשיתי סדר ואחרי "ספירת מלאי " מצאתי שיש  ברשותי כ100 לקים !  לדעתי זה דיי הרבה ואני מנסה לצמצם ולסיים מה שלקראת הסוף  ,על מנת שהאוסף הצטמצם .אז ראיתי את הגוון הזה כסוף מתכתי ומיוחד שבאותו רגע היה בא לי לשים אותו ,גם הפקק שלו מאוד מגניב עם כל הפרחים האלה ,הכמות שלו 14 מ"ל למרות שהוא נראה הרבה פחות כי הוא קטן ,מברשת צרה אז התחלתי למרוח אותו קודם כי שחכתי איך התוצאה שלו על הציפורניים כבר אחרי השכבה הראשונה שמתי לב שהוא מדיף ריח לא טוב ,מרבית החומר נגמר ומה שנותר התייבש. בכל זאת המשכתי לנסות לשים כדי שלפחות תוכלו לראות את הגוון שלו שלדעתי מאוד מיוחד מהן מתכת בהירה ,כסוף מבריק בעלת נוכחות .גם לגבי מחיר זכור לי שאחותי קנתה לי אותו מזמן וגם היא שחכה איפה היא קנתה אותו .[למי שיש מידע על החברה/לק זה מוזמנת למסור פרטים בתגובות ].מכיוון שיש לי עכשיו הרבה לקים וגם כמו שציינתי אני לא יודעת איפה מוכרים אותו לכן הוא לא יקנה שוב.



לק careline  353—לק עמיד ומחזק ציפורניים של careline  .גם הוא נרכש בהמלצתה של אימי היקרה ,אפשר להגיד שבשימוש קבוע הוא לא אבל אני כן מוצאת את עצמי שמה אותו בעיקר בחורף.הצבע שלו חום סגול מבריק ובעל שימר זהוב מאוד קטן.קניתי אותו בערך ב10 שקלים והוא בן הלקים העמידים שלי [החזיק 4 ימים בלי טופ !] בהחלט קניה מוצלחת של גוון מיוחד ובעל עמידות  טובה .גם המברשת צרה וארוכה שמאפשרת למרוח את החומר גם בקצה הציפורן מבלי ללכלך חצי אצבע .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה