יום שבת, 22 בפברואר 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 18

איזה כיף מתחילים להרגיש את בוא האביב והשמש זורחת  :}

המוצר הראשון שאיתו בחרתי להתחיל ,זה מוצר קצת לא צפוי בגלל שהוא מוצר של ילדים  .
זהו השמפו +מרכך של כיף מהסדרה של בובספוג.
את השמפו הזה ניסיתי לראשונה שישנתי ושמרתי על אחיינים שלי ,הוא קרץ לי ככה [ולא רק כי בתור ילדה /נערה נהגתי לראות כל כך הרבה פעמים את הסדרה ], וזה היה להשתמש בו או בשמפו של הוואי האדום שעושה לי קשקשים .
בחרתי בו ודי הופתעתי [כמו שכבר נאמר בבלוג, עשיתי גוונים דבר שייבש לי מאוד את השיער ] .
הצבע שלו אומנם די גרם לי לחשוב, האם אני באמת מתכוונת לשים אותו על ראשי ? מכיוון שהצבע שלו ירוק כהה אבל הריח הטוב שלו מכסה על זה.
הוא מקרצף את השיער בצורה טובה ,משאיר את השיער מבריק ונעים [יש לציין שהרבה זמן השיער שלי לא היה ככה ] ,קל לסידור .בגלל שהוא היה כל כך טוב   ויתרתי על מוצרים נלווים לשיער [כמו :קרם/סיליקון/ספריי וכ'ו ] כמו שבדר"כ אני משתמשת, כדי להוריד נפיחות ולתת לשיער יותר ברק ותחושב נעימה .
מאוד הופעתי מהתוצאה, שהרי שמפו של ילדים שמחירו 10 ש"ח  ביצועיו היו טובים ,אפשר לומר שהוא גם חסך לי התעסקות עם מוצרים אחרים .
כבר בהזמנות הראשונה שהייתה הוא נרכש ,לדעתי בהחלט מומלץ לילדים ולמבוגרים .
[יש לציין שאומנם הוא הוריד את הנפח ועשה את השיער נעים יותר ,אבל מכיוון שהשיער שלי צבוע ורציתי לשמור על הגוונים ,הוספתי מידי פעם מסכה בקצוות שמיועדת לשיער צבוע .]



המוצר הבא זה קונסליר של ביוטיקייר ,קניתי את גוון 03 שקצת כהה עליי ,בתקווה שיסתיר את  הכהויות סביב העיניים .
אז ככה כמו שתוכלו לראות בתמונה אחרי מספר שימושים הוא החל להתפרק לי .
בגלל שלא רציתי לזרוק אותו עשיתי ממנו bb cream [לקחתי אותו ופוררתי בעזרת מקלון שיניים +קרם פנים +מייק אפ ]
מכל דבר שמתי טיפה . אני לא ירכוש אותו שוב בגלל האריזה שלו שדיי מסורבלת לטעמי,גם הוא לא עזר לעור הכהה [שהפך לאפרפר ] ,אם זאת את הפצעים הוא טשטש בצורה יפה והם כמעט ולא נראו .

לק של chic מספר 68 -לק שחור  עם שימר .
הוא מהסדרה הישנה של chic  [בלי השמות ] ,יש לי אותו כבר הרבה זמן ,אך השימוש  האחרון בו היה ממש מזמן .
עשיתי סדר בין כל הלקים המפוזרים שלי  וראיתי שיש לי כ100 לקים !! .
אז הגיע הזמן לעשות קצת סדר ולהתפטר ממה שלא טוב /יבש/ישן .
בן הלקים האלה מצאתי את זה של chic ,האמת שדי הרבה זמן לא שמתי לק שחור ורגע לפני שנפרדים מהחורף ,התחשק לי לשים אותו .אחרי ניסיון ראשון איתו הבנתי שזהו ,הוא הולך להיגמר ,מיד הוספתי לבקבוק את מדלל הלק של ביוטיקייר שמאוד מוצלח ,ניסיתי להוציא חומר עד כמה שאפשר וזאת התוצאה .
המריחה שלו הייתה לי קצת קשה ,אני לא יודעת אם זה בגלל המברשת   שלא הייתה לי נוחה או בגלל שהוא ישן כבר.
2 שכבות בהחלט מספיקות ,פורמלה קרמית . אהבתי את הגוון לדעתי מאוד יתאים לעונה הקרה או לחובבות הלקים הכהים [רוקנרול ? ]



עיפרון עיניים של my cosmetics -שכתבתי עליו בעבר   ,במעקה העין לא השתמשתי בו בגלל שהוא עשה לי גירוי ,לעומת זאת על העפעף הוא תפקד טוב ,השתמשתי בו לאיפור מעושן ,כבסיס לצלליות שחורות שרציתי להעצים את הפיגמנט .
נמרח בקלות ,קל לטשטוש .[מבחינת עמידות אם הוא מונח על פריימר הוא מחזיק  ואם לא אחרי שלוש שעות בערך מתחילים לראות דהייה של הצבע ].השתמשתי בו בעיקר שניסיתי כל מיני סגנונות של איפור עיניים שחור [ניתן לראות דוגמאות למטה ] ואחרי מלא אבל מלא שימושים הוא נגמר . קניתי אותו לפני שנה בערך אולי קצת יותר שבקושי הכרתי חברות איפור .במשיכה אחת הגוון שלו דיי חלש ולכן צריך לעבור עליו על מנת לקבל גוון יותר חזק.
ניתן לראות מגוון שימושים שעשיתי איתו :תיחום תחתון [רק לצילום ] ,מעושן ,שפתון שחור בעזרת העיפרון וגלוס מעל .



דוגמית  תמצית ג'ל /לחות של לנקום   - מסייע בהפגת מתחים בעור ,למראה עור פנים זוהר ,נספג בקלות ומשאיר תחושה של עור בריא וקורן יותר . מחיר של המוצר בגודל מלא 253.5 ש"ח לכמות של 30 מ"ל בסטרוברי.



עד כאן להיום שיהיה שבוע טוב 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה