יום חמישי, 20 בפברואר 2014

שגרת טיפוח :פנים

בשבוע הזה שהייתי בבית בגלל השפעת,יצא לי להסתכל קצת בבלוג ,שמתי לב שרוב הבלוג עוסק בסקירות על  מוצרים שסיימתי .
החלטתי שיהיה נחמד גם לשתף במוצרים שהם עכשיו בשימוש ולא רק במוצרים שהסתיימו .
שגרת טיפוח של פנים היא חשובה ,גם שעייפים אחרי יום עבודה/יציאה או כל דבר צריך להסיר את האיפור ,קיימים מגוון מוצרים שכל אחת תוכל לבחור את המועדף עליה .
 אז כמו שאמרתי סקירה על המוצרים בהם אני משתמשת באופן קבוע מידי יום .

בוקר 


את המוצר קיבלתי לסקירה לפני כחודש ,הוא הגיע אליי בזמן הנכון ביותר ,בתקופה שבה העור שלי הפך ליבש באזור ליד האף ,האדמומיות השתלטה על הלחיים שלי .
אף פעם לא התנסיתי במוצרים של החברה ,זאת הייתה הפעם הראשונה ,חייבת לציין שמאוד התרשמתי .
הסבון מאוד עדין ,לא מייבש את העור [בניגוד לסבון של אקניל שהתנסיתי בדוגמית שלו ], מנקה את העור .
חברת קמדיס המפתחת מוצרי דרמו-קוסמטיקה מבוססי מחקר לטיפול בבעיות עור.
Topic Medis: סדרת מוצרים המתמחה בעור אלרגי, יבש, אדמומי, מגורה ומגרד. מתאים לכל אזורי הגוף ולקרקפת התינוק. מותאמים לכל המשפחה מגיל חצי שנה. [אז משתמשת במוצר רק על עור הפנים ].
נטול פרבנים ,ללא sls וללא בושם .

יש לציין שכמות קטנה ממנו מספיקה כדי לנקות את כל הפנים .
אחרי מספר שימושים גם התחלתי להבחין בהקלה ביובש ובאדמומיות שהייתה בלחיים ,המוצר בהחלט מוצלח לא מייבש את העור .אני מעדיפה להשתמש בו רק בבוקר ,מכיוון שלהסרת איפור עיניים אני צריכה משהו קצת יותר אינטנסיבי  .
שניסיתי להוריד איפור הוא הוריד את הרוב ,אך איילנר/מסקרה שעמידים היה צריך לעבור עם מסיר איפור נוסף.
אני מאוד מרוצה מהמוצר וארכוש אותו שוב וגם שמתי עין על -הקרם פנים שבא לי לנסות [אחרי שאגמור את 2 הקרמים שברשותי ]
סדרת "אקמדיס" נמכרת ברשתות "סופר-פארם", "ניו פארם", "ניו-פארם", "עדן טבע מרקט", " טבע קסטל", בקופת חולים מכבי, קופת חולים מאוחדת, בתי המרקחת של שופרסל, אניס, בתי מרקחת פרטיים, ובתי טבע נבחרים ברחבי הארץ. לבירור נקודת מכירה: 1800-350-320. בפייסבוק -   www.kamedis.com קמדיס
מחירו 60 ש"ח לפני מבצעים בהחלט שווה .







על הקרם הזה כתבתי בעבר בפוסט טיפוח לחורף ,אני מאוד אוהבת את הקרם הזה,יש לו ריח משגע ,נספג מהר ,מכיל spf15 .
יש בנות שדי התרחקו ממנו ,בגלל שהוא לא מגיע באריזת משאבה [או אריזה סטרילית יותר ]
[טיפ :אפשר לשים ממנו טיפה על מקלון אוזניים ובכך למנוע את חדירת האצבעות לקרם .]
לדעתי השילוב של הקרם ושל הסבון של קמדיס הם אלו שעוסרים  לי לעבור את החורף בשלום.
גם פה התרשמתי לטובה מהמוצר .
לעוד קרמים לפנים בסדרה הקליקו פה 


הסרת איפור 

תהליך הסרת איפור אצלי מתחלק לשני מצבים :
הראשון -שבו אני מזיזה את עצמי ,למרות כל העייפות ומנקה את הפנים ביסודיות [סבון פנים וחלב פנים ]
השני -זה מצב שאני ממש עייפה ,ואז אני מסירה איפור עם חלב פנים בלבד או מגבונים להסרת איפור .
אז אם כבר החלטתי שאני משקיעה ,אני מתחילה עם סבון פנים של גרניה [אקספוברשר אויל קונטרול ] .
הנוסחה מכילה חומצה סיליצילית -רכיב פעיל בעל תכונות אנטי בקטריאליות ,המסייע בטיפול בבעיות עור שמן [ועוד חומרים השאר מטפלים בעור פנים שמן ].
אז אחרי שטיפלתי בפנים ולא נותר זכר ליובש בפנים ,הגיע הזמן לחזור למוצרים שהפסקתי להשתמש .
אני מאוד אוהבת את הסבון בעיקר בזכות המברשת שלו ,הרי אחרי יום מעייף ,זה מרגיש כמו טיפול מסאג' לפנים .
לדעתי למי שיש לה עור יבש /רגיש הוא פחות יתאים .
התוצאה שלו :עור פנים נעים ,בהחלט מורגש שהעור קורן .
לגבי השחורים לא הרגשתי הבדל [מה גם שהמשכתי להשתמש במדבקות להסרת שחורים ואכן יצאו ,שילוב של הסבון והמדבקות בהחלט יביא לתוצאות טובות ]
לדעתי מתאים לבעלות עור פנים שמן ובעיקר לגיל ההתבגרות .
גם פה אילנר עמיד די לא יורד בשלמות ולכן הייתי צריכה להמשיך את הפעולה עם מסיר איפור נוסף.
מחירו 40 ש"ח במבצעים לכמות של 150 מ"ל








חלב פנים של life -לאחר שחלב הפנים של וואו נגמר ,חיכיתי לקנות אחד חדש ,אבל לא יצא לי להיות באחד הסניפים של וואו .יצא שהייתי בסופר פארם והיה מבצע בעשרה שקלים .
כמו שרואים בתמונה דיי הרבה בשימוש .
אז ככה מכיל ויטמין b5 ומיועד לכל סוגי העור ,מסיר איפור ,אך גם פה איילנר עמיד היה קצת קשה להוריד והייתי צריכה לעבור כמה פעמים עד שהצלחתי להסיר את הכל ,בנוסף גם הרגשתי צריבה שהסרתי איפור מהעיניים .
לדעתי זה המוצר הכי פחות מומלץ פה .[אגב אם יש המלצות למסיר איפור טוב אשמח לשמוע ].












וכל המוצרים בייחד 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה