יום שני, 7 באפריל 2014

לקנות או לא לקנות ?פוסט 25

שבוע טוב לכל הקוראים והקוראות :}
איזה כיף שחג הפסח מתקרב ,החג האהוב עליי וכן בגלל שיש לי יום הולדת :}

אז יצא חוץ מכמה מוצרים שהסתיימו להם ברגיל ,החלטתי לזרוק עוד כמה מוצרים ,עשיתי סדר לפסח ,וגיליתי כמה מוצרים שהם פג תוקף .
הריח שלהם היה פשוט סיוט ואני מעדיפה לזרוק ולא לקבל דלקת עיניים חלילה .

 בעקבות הסבון הקודם של פלמוליב שניסיתי  ומאוד אהבתי ,רכשתי עוד אחד וגם הוא לא אכזב .
ריחו החושני שגרם לי להזניח את הקרם גוף,על מנת ליהנות מניחוחו .הריח מלווה בתרכובות חמוציות ,סחלבים ומגוון שמנים .מוצר שבהחלט ארכוש עוד בהמשך .[מגיע באריזה של 500 מ"ל ומחירו כ-17 ש"ח ]
ליידי ספיד סטיק - teen spirit fantasy queen-האריזה פשוט כבשה אותי ,הפקק הוורוד הנוצץ,האיור של הלב והכתר ,הריח המדהים וכן גם המחיר שלו במבצע 9 ש"ח לכמות של 50 מ"ל . אומנם הסדרה מיעודת לנערות בגיל 9-14 אך בכל זאת אהבתי את המוצר בנוסף הוא אינו מכיל אלכוהול דבר שהביא לו עוד יתרון .
בושם for you - בושם שהשתמשתי בו בעבר ומשום מה הפסקתי ,לאחרונה חזרתי אליו ,הריח מאוד מזכיר את הריח של האמור אמור האדום ,אך בניגוד לאמור אמור שמחזיק עליי כ5 שעות הבושם הזה החזיק עליי בקושי שעה וחצי .
רכשתי אותו ברשת h&o בסביבות ה-40 ש"ח אני חושבת ל100 מ"ל [המחיר זה מה שזכור לי בערך כי הבושם נרכש לפני שנתיים ].בניגוד לשני המוצרים הקודמים שירכשו שוב הוא לא יירכש .

 מרכך שמני הזנה של dove - את המוצרים לשיער של דאב לא רכשתי הרבה זמן ,באחד הביקורים שלי בסופר פארם בחיפוש אחר מרכך שיעזור לשער היבש שלי נתקלתי במרכך הזה .
רכשתי אותו גם במבצע של 10 ש"ח לאריזה של 400 מ"ל . המרכך מתאים לשיר יבש וקשה לסידור .הריח שלו מאוד נעים והוא השאיר את השיער נעים ורך כמו שהוא לא היה הרבה זמן .המוצר השאיר רושם טוב ועשה חשק לנסות עוד מוצרים של החברה .
קרם גוף של ahava - אחד המוצרים ששכחתי שקיימים אצלי ,בעקבות הניקיונות של פסח גיליתי אותו והוא פשוט מדהים . יש לו ריח עדין ,נספג מהר ומתאים לבעלי עור רגיש .
קיבלתי אותו כחלק מסט לפני יותר משנה ככה שאת מחירו אני לא יודעת . אני רק יודעת שמאוד אהבתי את המוצר ,הוא מכיל 100 מ"ל ולא נוסה על בע"ח.
לק לבן של free- לק שאמור להיות לבן או שקוף עם שימר לבן ? ,הוא הפך להיות צהבהב ובמאוד סמיך ,ריחו רע  והמברשת ממש קטנה ולא נוחה .כמו שניתן לראות בקושי היה בשימוש .[את הלק הזה אני לא קניתי ואין לי מושג מה מחירו ומה מספר הגוון שלו מי שיודעת מוזמנת לכתוב לי בתגובה למטה ]
כחלק מהניקיונות של פסח הגעתי גם לשידת האלכס החדשה שלי ,התחלתי למיין את המוצרים ,במה אני משתמשת ומה לא . כחלק מהמוצרים שאני נפרדת מהם עוד לפני שהשתמשתי בחרתי להכניס לפוסט הזה 2 מוצרים שבקושי השתמשתי בהם . שני המוצרים של my cosmetics - יש לציין שהמוצרים אצלי יותר משנה וחצי .

עיפרון מספר 031 -כחול רויאל ,מאוד קשה למרוח אותו עכשיו והריח שלו לא טוב .

איילנר מספר 10 -מן כחול שנוטה לאפור גם פה הריח שלו ממש לא טוב למרות שאני חייבת לציין שהוא מתייבש ממש מהר .


לסיכום גם הפעם נגמרו להם מוצרים ממגוון סוגים ,מקווה שאהבתם את הסקירה :}
תגובות והערות יתקבלו בברכה :}
מוזמנים לעקוב אחרי באינסטגרם -inmybeautyway 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה