יום שלישי, 29 באפריל 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 27

איזה כיף זה שהתחלתי למצוא זמן לכתוב ,יש לי כל כך הרבה מוצרים שאני רוצה להראות בבלוג ולשתף אתכן .
את המוצרים שסיימתי אני תמיד שמה בשקית ,בבו הזמן אני מוציאה את המוצרים ,כותבת ולבסוף זורקת .
היום כאשר התבוננתי בשקית ,מצאתי 12 מוצרים ממוצרי טיפוח/איפור/בישום/לקים  ,בחרתי לחלק לשתי קבוצות,כאשר ,פוסט ראשון יהיה היום  ואחד ביום חמישי :}  /

לרוב אני לא מציינת את כל המרכיבים של אותו מוצר ,הפעם בחרתי לצלם את המוצר משני צדדיו מקווה שהמידע יועיל .

 סבון ידיים של חברה בשם maxi ,מגיע במארז של 3 יחידות ,כאשר, כל יחידה  מכילה כמות של 500 מ"ל ,מחיר המארז הוא כ15 ש"ח וניתן לקנות בסופרים .
סבון נחמד בעל ריח של מרכך כביסה ,נקי ונעים .
מכיוון שהמשאבה שלו הפסיקה לעבוד ולהוציא חומר ,הוצאנו אותה והמשכנו להשתמש ללא המאשבה.
 תכשיר דוחה יתושים של חברה בשם vape  -אם בוא הקיץ ,מגיעים לצערי גם המעופפים  ואלה שעוקצים :{
ואם שמתחיל הקיץ אני מוצאת את עצמי עם הרבה עקיצות ומלאי מוגבר של תכשירים דוחי יתושים משלל חברות וסגנונות .
בקיץ אחרי מקלחת או לפני שינה אני מתמרחת בתכשיר דוחה יתושים .
סוג זה מגיעה בגרסת הרול און ,מאוד עוזר למניעת עקיצות ,הריח חזק ולוקח כמה דקות עד שהוא נעלם ,צבעו לבן ולכן פחות הייתי ממליצה להשתמש בו כאשר יוצאים .
אני רכשתי אותו במחיר של 16 ש"ח ל80 מ"ל.
 מי פה של orbitol -מגיע באריזה ענקית של 500 מ"ל ,כאחת שסובלת מדלקות בחניכים ,הוא לא הכי פעל לטובתי ,גם כמלבין שיניים לא הבחנתי בהבדל ,בניגוד לריחות של מי פה שאני מכירה שבעלי אפקט מרענן לזה פחות התחברתי והיה לי טעם קצת מוזר שלקח לי זמן להתרגל אליו .
קניתי אותו במחיר של 22.9 ש"ח כפי שמצוין ,יש לי עוד אחד  וברגע שהוא ייגמר אני לא ירכוש אותו שוב .

 מסכה לשיער של שוקי זיקרי -עוד מותג שנעלם לו כבר מלפני כמה שנים  , חברה קנתה לי אותה לפני שנה ,השתמשתי בה לאחרונה והייתי מאוד מרוצה .
המסכה מאוד אינטנסיבית ומותירה את השיער נעים ובעל מראה בריא .
אומנם צריך להשאירה 10 דקות על השיער [הוראות בתמונה למעלה ] ,אבל פעם בשבוע להקדיש לשיער טיפול קטן וזה בהחלט שווה .
אני מאוד אהבתי את המסכה הזאת ודי מבאס לאהוב מוצר ולגלות שלא מיצרים אותו יותר .
אומנם יצא לי לראות אותו בחנויות של מוצרי קוסמטיקה שכונתיים ,אך מכיוון שהמוצר דיי ישן מפחיד לנסות .
[יש לצייו שהמסכה הזאת הריחה טוב והמרקם שלה היה טוב ].
האריזה נראית יוקרתית ,על המכסה מוטבע חתימת המותג ,הריח דומה מאוד לשאר המוצרים של  שוקי זיקרי שניסיתי בעבר .
המרקם מוצלח לא סמיך ולא מימי בדיוק כמו שצריך.

דאודורנט של fa בריח pink passion - אומנם אני אוהבת לגוון במוצרים כאלה ,אבל זה כבר אריזה שלישית שאני מסיימת ,ריח נעים מאוד, שנישאר הרבה זמן וכיף להתרענן בו במהלך היום .
בסדרה זו יש 3 ריחות  ,אני ניסיתי אותו ואת הזהב[ רק והוא המועדף עלי] .
מחירו כ 12 ש"ח במבצעים לכמות של 200 מ"ל.


עד כאן להיום שיהיה המשך שבוע מעולה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה