יום שלישי, 19 באוגוסט 2014

לקנות או לא לקנות ? פוסט 35

הגיע הזמן לעשות קצת סדר ,לנקות מה שצריך,לזרוק מה שצריך ולכתוב על מה שצריך .
אז מלאי המוצרים שנמצאים ברשותי הולך וקטן ואני הופכת למאושרת מכמה בחינות :
1.הרגשה טובה שהשתמשתי במה שרכשתי .
2.ההרגשה הזאת שבקרוב צריך לעשות קניות .

שני ההרגשות האלה עושות לי טוב בלב :}


הבושם של בריטני ספירס שהופיע כבר בבלוג ,.
בושם מתוק ,ריח מוכר [מי שמכירה תזהה ישר ] ,מחיל תערובת של ליצ'י אדום ,קאפקייק ,עלי כותרת של יסמין ,שוקולד לבן וסחלב [רק לי כל השילוב נשמע טעים להפליא ? ] - 
מאוד אהבתי את הריח ,האריזה ואת בריטני כמובן :} 
עליי הוא נישאר  כ 4 שעות .
כבר בונה עליו שוב ועל עוד מספר בשמים של בריטני .


שעוות אלוורה טבעית -ערכת רול און לחימום במיקרוגל של dr.melumad -את ערכת הרול און ראיתי לפני הרבה זמן ורציתי לקנות . כשראיתי את הערכה ,חשבתי שזה פתרון יעיל ולא מלכלך .
אבל שניסיתי להשתמש ,בהתחלה החומר יצא בצורה אחידה,אחרי כמה משיכות היה קשה להשתמש במכשיר, שכן הרגיש כאילו הגלגלת נתקעה שם  והיה צריך לעבור על אותו אזור מספר פעמים  דבר שמצריך יותר השקעה וזמן .
מה שכן זה פחות מלכלך ופחות כואב אני לא ארכוש שוב .
נרכש במחיר של 23 ש"ח לכמות של 235 גרם.

בגזרת האיפור הפעם יש רק שני מוצרים .
עפרון עיניים של lady care  מספר 1 - יש לו פיגמנט  ירוק זית מטורף  , הוא אצלי המון זמן והריח שלו פשוט נורא -לא שווה לסכן את העיניים שלי ! לא יירכש שוב גם בגלל שיש לי הרבה עפרונות עיניים וגם בגלל שאני מחפשת עפרונות עמידים .

מיקאפ של rimmel london -מסדרת הstay matte  -בניגוד לפודרה שמאוד אהבתי ואני ימשיך לרכוש את המיקאפ הזה לא ארכוש עוד .
על פי החברה - "מיקאפ למראה מט -מכיל תמצית מלפפון,קמומיל וכותנה ,עמיד עד ל12 שעות מתאים לעור מעורב נוטה לשמן "
הוא מאוד נוזלי [ששאלתי דיילת של רימל היא אמרה שזה בגלל שהוא מינרלי ] ,הוא לא בדיוק מט ובלי פריימר הוא נעלם תוך שלוש שעות [עם פריימר הוא מחזיק כ6 שעות ] .
הכיסוי שלו קל עד קל +, מתאים למי שיש עור פנים חלק, לדעתי הכיסוי שלו דומה לכיסוי של bb cream רק בלי המסנן קרינה .

סבון פנים של essence -שנקנה בגרמניה - סבון  ירקרק במרקם ג'ל ,מאוד נעים ,עדין ובעל תמציות מלפפון ולימון .
מקווה מאוד שיהיה ניתן לקנות את מוצרי החברה בארץ או שיצא לי לנסוע שוב  ולחזור עם מלאי גדול .
סבון שעושה את העבודה ומשאיר תחושה רעננה בפנים .

שמפו אל דמע מועשר בקמומיל של life -  אימא שלי לא יכולה להשתמש בכל שמפו כי הרבה עושים לה גירויים וקשקשים.
אז כל הזמן אנחנו מנסים לקנות לה תחליפים אחרים [ועדיין לא מצאנו אחד ראוי ] .
הספר המליץ לה לקנות שמפו של תינוקות בתקווה שזה יעזור .
בתור אחת שיש לה חולשה למוצרי אמבטיה של תינוקות ,די התמכרתי לריח ולאריזה הנוחה .
כך יצא שדי מהם סיימנו את הבקבוק החמוד הזה .
ריח מאוד נעים ,התחושה של שיער נעים ואני השתמשתי בו גם בתור סבון גוף .
לאימי הוא לא היה טוב ולכן איני יודעת אם יירכש שוב בקרוב . 
נרכש במבצע של 9 ש"ח בסופר פארם לכמות של 400 מ"ל -מומלץ 

סבון גוף של cleo -מועשר באבקת פנינה -בעבר ניסיתי את הדאודורנט של החברה ואיני זוכרת איך הוא היה זה היה מזמן .
אבא שלי רנה את הסבון הזה ועוד סבון בריח שונה של אותה חברה .
ע"פ החברה" אבקת פנינה היא מקור טבעי של סידן ומינרלים המגיע מעמוקי הים . מזה 2,000 שנה נמצאת אבקת הפנינה בשימוש הרפואה הסינית .לפי הרפואה הסינית נהוג למרוח אותה על העור בכדי להקל על העור ולקדם ריפוי טבעי ועצמאי של העור ."
בפועל -אריזה נוח ריח שמזכיר שילוב של ווניל ומאסק מאוד נעים  שנשטף בקלות .
מגיע בגודל של 750 מ"ל אבא שלי קנה ביינות ביתן ממליצה לנסות .

ואיך אפשר בלי לסיים בשלושה מוצרים וורודים שכל כך כיף לראות ?
קרם גוף של gardan oasis - בריח וורדים ,התקבל כחלק ממארז מתנה ,ריח נעים אבל לוקח לו זמן להיספג.
ריח די דומיננטי שמזכיר מלבי .
הריח עצמו לא נישאר הרבה זמן וכבר אחרי זמן קצר  הוא מתחיל להיעלם בהדרגה .
יש לי עוד הרבה קרמים ככה שהוא לא יירכש שוב בקרוב . 

מרכך לסירוק קל של כיף - בעבר פרסמתי על סבון שרכשתי מאותה סדרה -המרכך מיועד לילדות [ולילדות שבנינו ] ומכיל רוזמרין . המרכך בהחלט מקל על פעולת הסירוק שאצלי השיער הפך לעבה +|קשרים +נשירה = שיער שדורש תחזוק .
המרכך הפך את השיער לנעים ,קל לסירוק ובעל ריח מיוחד שאין דומה לו .
ניסיתי הרבה מוצרים לשיער ולאף אחד מהם לא היה ריח דומה לזה ריח מאוד מיוחד ודומיננטי .
בהחלט יירכש שוב ברגע שמלאי המוצרים לשיער שיש ברשותי ייגמר .
מכיל 750 מ"ל כדי לקנות במבצעים של 10 ש"ח .

ואם אנחנו בסכלה של הוורוד והוורדים  אינה סבון גוף מועשר בשמנים ארומטיים  בריח וורד ויסמין  של נקה 7 .
גם את הסבון הזה אבא שלי קנה ,חייבת לציין שלבד לא בטוח שהייתי קונה מכיוון שאני רגילה לסבונים של הוואי וכיף.
די שמחתי לנסות מוצר חדש ,בעל אריזה יפיפה עם איתורי וורדים וריח שדורש לרחרח את הבקבוק בכל הזדמנות .
די התלהבתי מהריח ולעתי עבור הסכום הסמלי שלו 9.9 ש" עבור750 מ"ל זה מחיר סופר משתלם והוא יירכש שוב .


אז זהו הגענו לסוף ,תודה שהקדשם מזמנכם לקרוא את כל הביקורות שלי :}
אשמח לשמוע המלצות למוצרים דומים שניסתם או לאותם מוצרים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה