יום רביעי, 11 במרץ 2015

לקנות או לא לקנות?פוסט 42

אחרי שכבר חודשיים לא עדכנתי תבלוג בגלל שהלכה לי המצלמה,הפלאפון ואפילו המקלדת של המחשב .
כל כך הרבה תקלות  שמנעו ממני לכתוב אבל אל דאגה :}
רכשתי מקלדת ופלאפון חדשים [המצלמה תחכה קצת ] ,מלבד זה רכשתי מספר מוצרים שחלקם כבר יעלו בפוסט הבא.
הספקתי לסיים קרוב ל30 מוצרים! שזה מטורף ,אך קצת עמוס לשים הכל בפוסט אחד לכן אני אחלק את זה לכמה פוסטים.

הפוסט היום יהיה קצר וקליל מקווה שתהינו [מוזמנות להגיב ולספר לי מה דעתכם על המוצרים ].

 קרם ידיים של sacara מסדרת passion - קרם ידיים המכיל ויטמין e ואלוורה. אשר נספג מהר ,אך משאיר תחושה מעט שמנונית בעור שנעלמת כעבור דקה /שתיים  ,משאיר את עור הידיים חלק ונעים .
ובעל ריח של פרחים מסק [מה שהריח מזכיר לי ] .
רכשתי אותו בשקל [היה במבצע בקנייה מעל 50 ש"ח קרם ידיים בשקל ].
מחירו 5 ש"ח אני ממליצה על הסדרה rich רכשתי מספר מוצרים מהסדרה הזאת .
 מגבונים להסרת איפור של אפריל -נרכשו במבצע באפריל בעשרה שקלים ,יצא שעשיתי חבר מועדון באפריל ויצא לי לעשות כמה רכישות ובאחת מהן קניתי גם את המגבונים .
מאוד הופתעתי לטובה,המגבונים נשארים לחים ולא מתייבשים [גם בסוף יש לציין שהקפדתי לסגור תמיד את האריזה],אריזב נוחה עם פלסטיק ששומר שהמגבונים לא התייבשו .
המגבונים עבים וחבילה מכילה 25 יחידות ,הנוסחה מועשרת בויטמין e  וa.
ובנוסף,מכיל תמציות תה ירוק וקמומיל להרגעת העור ,המגובנים אינם שורפים בעינם והורידו את האיפור בקלות [יש לציין שלא השתמשתי באיילנר עמיד ]. מחיר מלא 25 ש"ח ולדעתי מאוד מומלץ .
הספקתי כבר לרכוש עוד אחד .
 דאודורנט של garnier  מסדרת הminerak  בעבר רכשתי את הסגול , הפעם הריח יותר רענן ,לא כל כך עמיד ולכן השארתי אותו בתיק לשים במהלך היום .
 פחות תחום הקוסמטי אבל מוצר נחמד שרכשתי בארץ ,נר גינה דוחה יתושים ,שלי בריח citronella green ,נרכש בfox home אחת החנויות שיש לי חולשה אליהן. תמיד אני מוצאת מה לקנות בה .
לא הבחנתי בשיפור מכמות היתושים אך לדעתי מאוד נחמד לשים ליופי .
מחיר הנר 15 ש"ח [רכשתי גם בכחול וורוד ].

תחליב רחצה של כיף-בריח חלב ולבנדר .
הריח של הלבנדר מאוד דומיננטי ,האריזה סגולה ויפה .
מוצר אשר לא נוסה על בע"ח ,מגיע בכמות ענקית של 750 מ"ל ועולה במבצעים כ12 ש"ח .
יש מגוון ריחות לכיף האהוב עליי ביותר הוא חלב קוקוס ווניל שהופיע בבלוג


עד כאן להיום שיהיה המשך לילה טוב :}

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה