יום חמישי, 26 במרץ 2015

לקנות או לא לקנות? פוסט 43

עוד פוסט מסדרת המוצרים שסיימתי הפעם יש מוצרים שרכשתי בארץ וגם כאלה שנרכשו בחו"ל .


 בושם valentine  בגרסת e.d.t   של kindo [ולא התבלבלת השם מזכיר את החברה קנזו וזה מן דיופ לבושם  flower של החברה. רכשתי אותו בסביבות ה40 ש"ח ,הוא לא עמיד אבל ,אני אוהבת להתיז ממנו על בגדים או לשים על הגוף במהלך היום הריח פרחוני ונעים.
לא ארכוש אותו שוב בגלל שאני מחפשת מוצרים יותר איכותיים שעמידים יותר.



שני סבונים הגיעו לסיומם והם של חברות שאני מאוד אוהבת.
הראשון -קרם רחצה רגעים יוקרתיים בניחוח מפתה של ויולה ורודה של הוואי.
הסיבה הראשונה שקניתי את המוצר זה בגלל האריזה ,משהו בה מאוד בלט לי משאר המוצרים שהיו על המדף.
ריח נחמד אני מעדיפה יותר את הריח קוקוס .

השניpalmolive ayurjtuel joyous -מועשר בפורמולה ייחודית מעץ התות ההודי ותמצית מפרח הלוטוס.
הריח עשיר ויוקרתי אך כרגע האהוב עליי ביותר מהחברה הזאת זה האדום שמאוד אהבתי.

 מוצרי איפור שהגיעו לסיומם -
עפרון שפתיים של beautycare מספר 31-צבע אדום יפיפה אבל ! מייבש את השפתיים ,נמרח וכן במהלך השימוש צריך לחדד מספר פעמים .די חבל כי הצבע יפיפה אבל בגלל הדברים שנאמרו לא ארכוש שוב.
labello-חורף ,השפתיים מתייבשות ואני מסיימת סטוקים של מוצרי לחות לשפתיים .
את זה רכשתי בדיוטי פרי בצבע fruity shine מן אדום עדין ומבריק . אני לא ארכוש אותו בקרוב מכיוון שיש לי די הרבה מוצרים לשפתיים כרגע. ניתן לראות את הגוון באתר הזה .
עיפרון עיניים של maybelline מסדרת master drama khol liner בצבע ultra black -הגוון שחור פחם וחזק .מאוד התרשמתי שהנחתי אותו על היד ולכן רכשתי אותו. אך לצערי ,שהנחתי אותו בקו המים אחרי שעה בערך הוא התחיל להימרח ,גם בתיחום עליון הוא החזיק מעמד ,בנוסף היה לי קשה לחדד אותו די אכזב אותי.
ומוצר אחר של החברה שדווקא כן אהבתי זה המסקרה -the falsies volum express mascara -מסקרה סעלת מברשת שמעגלת את הריסים ,מפרידה ומעריכה מאוד אהבתי ליום יום ורכשתי כבר אחת נוספת .


 ג'ל ניקוי לפנים לניקוי ורענון עור הפנים שח garnier [מתאים לעור רגיל עד מעורב] -מכיל תמצית ענבים,ראיתי ותו במבצע ב22.9 ש"ח והחלטתי לנסות. לצערי לא אהבתי את המוצר ,לא הרגשתי שהוא מנקה מספיק ,הריח לא נעים ובנוסף יצאו לי "חברים "חדשים על הפנים .  הפסקתי להשתמש בו על הפנים די מהר ובמקום זה השתמשתי בו לנקות את המברשות איפור .

 מי פה שרכשתי בגרמניה של LISTERINE  מומלץ מאוד ,אריזה גדולה ,משאיר תחושה רעננה בפה ולא חריף .

שני מוצרים לשיער
שמפו של מרלין מונרו -בניחוח מדמוזאל -מועשר בשמן ארגן ולחות .הריח מאוד נעים ,אך הוא עשה לי קשקשים אך אל דאגה מצאתי לו שימושים אחרים שאני יוכל ליהנות מהריח השימושים הם :
בתור סבון גוף/לשטוף חזיות/לשטוף מברשות איפור ככה דאגתי גם לנצל את המוצר ולא לזרוק וגם ליהנות מהריח.
המשפו השני של aiko -שמפו שרכשתי בגרמניה ועשה פלאים לשיער.
נתן ברק ועשה את השיער מאוד חלק ונעים די חבל שלא ניתן להשיגו בארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה