יום שישי, 31 ביולי 2015

לקנות או לא לקנות ? פוסט 53

טו באב שמח לכולם ,מי ייתן ונדע כל השנה רק אהבה שמח וכמובן הרבה מוצרים !!

את הפוסט הזה רציתי לכתוב עוד בתחילת השבוע ,הצטברה לי שקית ענקית של מוצרים חלקם אהבתי יותר חלקם פחות .
כדי לדעת מה חשבתי על המוצרים המשיכו לקרוא .



ניקוי וטיפוח השיער
שמפו עם שמני הזנה של פינוק -אמור לסייע לשיקום והזזת השיער .
על פי החברה "שמפו פינוק בתוספת אבוקדו מכיל סיליקון,מסייע לשיקום שיערך,מעניק לו הגנה ומשיב לו ברק ,גמישות ורכות. הנוסחה העשירה מחזירה לשיערך חיוניות ".
בפועל -עשה לי גירוי בקרקפת ,תחושה שומנית הפסקתי להשתמש בו לשיער לאחר מספר מועט של שימושים .
השתמשתי בו לנקות מברשות איפור וחזיות .
מרכך לשיער יבש של DN - במקום לתת לחות לשיער רק ייבש אותו יותר .
קרם קרטין טהור של NATURAL -  מאוד אהבתי להשתמש בו ,גם לאחר שההחלקה שלי נהרסה ,הוא שמר על השיער שלי מפני חום .


ניקוי הגוף
מי שקראה את הפוסט התחדשויות שלי ,בטח ראתה שעשיתי קנייה ענקית של סבוני  פינוק ,אני מאוד אוהבת את הריח ואת תחושת הניקיון שהם משאירים .
הריחות שסיימתי הם :לבנדר ווניל ,סיגליות ותוספת אלוורה וקרטין .
הכי אהבתי את התוספת קרטין לדעתי זה הריח הכי נעים מבן השלושה.




ניקוי פנים
את המוצר הזה רכשתי מסטרוברינט [האתר האהוב עליי] ,טונר לאיזון הPH , מסיר את האיפור בפנים ,אבל ,לא הייתי ממליצה להתקרב איתו לאזור העיניים כי התכשיר גורם לתחושת צריבה ,התכשיר נטול אלכוהול ולכן הריח שלו מאוד עדין .לא חושבת שארכוש אותו שוב מכיוון שיש לי די מוצרים דומים אחרים .

מגבון להסרת איפור -קיבלתי באחד הרכישות שלי בגרמנייה ,הפתיע אותי שגם אחרי שנה המגבון נישאר לח .




דאודורנטים
שני מוצרים שגם מאוד אהבתי הראשון פה דאו'  ספריי אנטיפרספירנט ,ריח פרשי מרענן , כיף לשים בתיק ולחדש את הריח כל כמה שעות הבאסה היחידי זה שהוא מכיל אלומיניום  .
השני דאו' נושם + ,ללא אלומיניום ,ללא אלכוהול ,ללא פראבן והכי חשוב ללא נוסה  בבע"ח .
ריח עדיו ,טיפה מתוק,לא משאיר סימנים ומשאיר אותי נקייה לכמה שעות טובות .
מאוד ממליצה עליו .






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה