יום שישי, 11 בספטמבר 2015

לקנות או לא לקנות? פוסט 56

חלב יום שישי הגיע וזה הזמן לפוסט חדש :}


מוצרי שיער

על המרכך של הוואי כבר כתבתי  בעבר .
מרכך של LOREAL NATRI GLOSS  מרכך מטפח ,מתאים לשיער ארוך ללא ברק .
בזמן האחרון הפך ליבש מהרגיל ,ההמרכך של לוריאל הופך אותו לנעים יותר,נותן ברק אבל לדעתי לשיער טבעי יתאים יותר כי לשיער המחומצן שלי צריך יותר לחות .

ניקוי וטיפוח הפנים


הקטגוריה שסיימתי בה הכי הרבה מוצרים !!
מי פנים מסדרת ESSENTIALS של  GARNIER-  מיועדים לעור יבש ורגיש ,מעניקים לחות ומרככים את העור .
מכיל תמצית ורדים ופרו ויטמין B5 .
האריזה ורודה באווירת תמצית הוורדים ,אך לצערי האריזה לא פרקטית מכיוון שהחומר הרבה פעמים נשפך.
נכון המוצר לא עולה הרבה אבל עדיין זה מבאס .
המי פנים מנקים את העור בעדינות, אני משתמשת איתם בדר"כ בבוקר לאחר שימוש בסבון פנים.
מסכת בוץ לפנים של   H&B- אני מכורה לכל המסכות חימר /ים המלח ,מאוד אהבתי אותה  ואני מתכננת לנסות עוד מוצרים בסגנון של חברות נוספות .
אני השתמשתי בה פעם בשבוע ,אחרי שניקיתי פנים עם סבון פנים והורדתי את כל האיפור .
מורחים את המסכה למשך 5-10 דקות ומורידים .
המסכה מתחממת על הפנים ,מתייבשת וכאשר שוטפים פנים הפנים מרגישות נקיות ונעימות . אני רכשתי את המסכה במשביר ויש אותו גם ברשת סקארה.
ניקוי עם נגזרת פחם של GARNIER - אחד המוצרים שהפך לרכישה קבוע אצלי ,כתבתי עליו בעבר פה ופה  .
לא משנה כמה סבונים אני מנסה [ומי שעוקבת אחרי הפוסטים בסדרה יודעת שאני מסיימת הרבה ] אני תמיד חוזרת אליו .
הוא היחידי שיודע להתמודד עם הפצעונים האלה שמופעים פתאום ומשאיר תחושה של עור נקי להפליא .
קרם הגנה הגנה לפנים מסדרת SKIN GARD - לצערי הקיץ בקושי יצא לי להיות בים ולמרות זאת השתמשתי וסיימתי אותו. החום והשמש היו פשוט סיוט . הקרם מיועד לעור פנים רגיש ,אינו מכיל פארבנים והיפוטלרגני.
הקרם בצבע לבן ומכיל ריח שאופייני לקרמי הגנה.
הקרם נספג בקלות אך משאיר אפקט לבן בעור משהו שכן הפריע לי .
אני יודעת שיש גם קרם הגנה במרקם ג'ל וברכישה הבאה שלי שככל הנראה כבר תהייה בשנה הבאה ארכוש אותו .
מדבקות לאף של   BEAUTYCARE גם הופיעו מספר פעמים בבלוג [הקליקו פה ופה ]


ניקוי וטיפוח הגוף

תחליב רחצה בניחוח רוח ים של פינוק - ריח של קיץ ,ריח של חוף ,ריח של ים אם תשאלו אותי מהם המוצרים שעשו לי את הקיץ  [ספויילר קטן לפוסט שיעלה בקרוב ],אז הסבון הזה זה אחד מהם . ריח מדהים ומרגיע .
ג'ל רחצה של SACARA מסדרת RICH-   אחרי שניסיתי ואהבתי את הספריי מאותה סדרה ,חשבתי שאני יאהב את הסבון מאותה סדרה ,לצערי הריח חלש ועדין למדי פחות התחברתי אליו ,לדעתי היו צריכים לעשות את הריח קצת יותר דומיננטי ושיהיה דומה יותר לספריי .
קרם רגליים נגד סדקים של  SEA OF SPA -קרם רגליים שמרכך ,מועשר בשמן אבוקדו ואלוורה ובעל ריח מדהים שמזכיר קוקוס או חמאת שיאה מאוד אהבתי .לצערי איני יודעת איפה ניתן לרכוש אותו כי קיבלתי אותו במתנה אם אתן יודעות אשמח אם תרשמו לי בתגובות .
ג'ל הגייני של BEAUTYCARE - משתמשת בו כל פעם לפני איפור ,מאוד נוח ועולה רק 4.5 ש"ח .

איפור


בגזרת מוצרי האיפור די התאכזבתי מהמוצרים שרכשתי .
האיילנר של ESSENCE - היה בשימוש במשך שבוע וחצי לאחר מכן הוא התייבש ,מאכזב עד מאוד ,הצבע גם יותר נוטה לשחור אפור ולא שחור פחם כמו שציפיתי שיהיה .
אודם של LADY CARE מספר 70 -הצבע הורס ,וורוד  לקה כמו מחצית מהאודמים שלי ,לצערי גם בו בקושי השתמשתי ,הוא מאוד לחותי וברגע ששותים/אוכלים כל הפרצוף מתלכלך . ניסיתי להשתמש איתו בשילוב של עפרון שפתיים אך גם זה לא עזר .











שונות

פסי צמר גפן של BALLOONS מעולים !
 

5 תגובות:

  1. סקירה יפה, המוצר היחיד שניסיתי הוא הסבון של גרנייר שהיה נחמד מאוד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה ,הוא הפך אצלי לפייבוריט שיהיה שבת שלום :}

      מחק
  2. היי, ממש מוזר שהאיינר שלך של אסנס התייבש מהר. יש לי אותו כבר איזה חודשיים שלושה חודשים. ואני ממש מרוצה ממנו. לא התייבש שחור כמו שצריך. כנראה היה לך איזה פאק באריזה. או שלא סגרת אותו טוב.

    השבמחק
  3. היי, ממש מוזר שהאיינר שלך של אסנס התייבש מהר. יש לי אותו כבר איזה חודשיים שלושה חודשים. ואני ממש מרוצה ממנו. לא התייבש שחור כמו שצריך. כנראה היה לך איזה פאק באריזה. או שלא סגרת אותו טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי חג שמח , אני תמיד דואגת לסגור היטב כנראה שמישהי אחרת דאגה לפתוח אותו לפניי בסטנד :{

      מחק