יום שבת, 4 במרץ 2017

התחדשויות פברואר 2017

יום שבת הגיע וזה הזמן לפוסט חדש ,פוסט על מוצרים חדשים והפעם מוצרים שכולם חדשים לי .

 סבון פנים של careline  -תרחיץ פנים עדין ,לניקוי עמוק ויסודי לעור שמן ובעייתי ,מכיל חומצה סיליצילית ואמור לצמצם את הופעתם של פצעונים . אריזה של 200 מ"ל עלתה לי 34.9 ש"ח במשביר
קרם פנים של גרנייה - מסדרת ה24 שעות לחות למראה עור מאט ,מועשר בתמצית תה ירוק מטהרת .
אריזה של 50 מ"ל עלתה לי בסביבות ה30 ש"ח לפני מבצע מחירו 48 אבל היה מבצע אותו יום לחברי מועדון .
 מי שקוראת את הפוסטים שלי יודעת שלאחרונה השיער שלי לא כל כך משתף פעולה .
חברה המליצה לי על הסרום הזה אמרה שהוא זה שמציל אותה והופך את שערה מיבש לרך , נעים ומלא ברק.
רכשתי אותו בתאומות בחולון ב39.9 ש"ח
נישאר לי עוד שני מוצרים לשיער כאשר אחד הולך להסתיים ולכן רציתי שיהיה לי עוד תכשיר לשיער בבית .
 שני מוצרים יחסית חדשים שיצאו לאסנס ורכשתי .
הראשון מסקרה for bidden volume - מסקרה שאמורה לתת נפח קיצוני ללא גושים .
אחרי שרכשתי כל כך הרבה פעמים את המסקרה הוורודה אמרתי לעצמי שהגיע הזמן לתת הזדמנות ולנסות עוד כמה מסקרות של החברה .
קונסילר עמיד ממסדרת ה16 שעות  -רכשתי בכוונה גוון בהיר כדי להשתמש בו להארות רטובות .

 החורף כמו כל חורף קרמים לידיים נגמרים אצלי בקצב מטורף ,שהייתי באורבניקה השבוע ראיתי בפינה של סקארה שם שיצאו קרמים חדשים הוספתי אחד לנסות במידה ויהיה טוב ארכוש עוד.

שעווה של פנינה רוזנבלום -בתוספת קמומיל לשימוש במיקרוגל .
התחלתי להשתמש יותר בשעוות לאחרונה ופחות בסכיני גילוח , כי  אין לי זמן להתעסק עם גילוח מידי יום והשערה גודלת יותר יפה עם שעווה .



עד כאן להיום פוסט קצר ,רכשתי רק את המוצרים שאני באמת צריכה שיהיה המשך שבת קסומה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה