יום שבת, 19 באוגוסט 2017

לקנות או לא לקנות? פוסט 84היו

היוש
שבת הגיעה והתמלאה לה שקית חדשה וזה הזמן לפוסט חדש לגבי מוצרים שסיימתי
 ספרי לבית ולרכב של הלו קיטי אומנם לא קשור לתחום הביוטי אבל הריח של וניל פצ'ולי נעים ואריזה של קיטי .
ספריי גוף של סקארה עם הנוזל הכתום ריח נחמד אני השתמשתי בו לחדר או אחרי שאני שוטפת את הבית שיהיה ריח טוב.
לא ארכוש אותו שוב יש לי ריחות הרבה יותר טובים ממנו.\
ספריי גוף של ויקטוריה סיקרט ריח פרחוני וחמצמץ סופר אהבתי ,הקיץ הזה גיליתי שבעונה החמה אני מעדיפה את הספריי גוף על בושם מכיוון שהוא יותר קליל וכיף להתחדש בו במהלך היום.
קרם ידיים של ג'ייד מסדרת icon pearl ריח מאסק מדהים ודומיננטי ,נספג מהר ,ריח שנישאר החיסרון היחיד שלו זה הפלסטיקה הזולה אפשר לראות שהמכסה יצא ובלתי אפשרי להבריג מחדש .
הבושם קבוטין מהסדרה הירוק קייצי .
ריח  חמצמץ אכן עצי מאוד רענן אני אהבתי העמידות שלו כ 4 שעות הוא א.ד.ט .
קרם ידיים יפיפה מסדרת הוינטאג' שרכשתי  כחלק ממארז בסטרוברי מעולה לנסיעות ולשים בתיק.



 על המגובנים של לייף רשמתי בעבר כנ"ל לגבי המסקרה הוורודה .
מבחינת האיילנר השחור של פופה מסדרת vamp stylo liner  -מדובר באיילנר  אחר המאכזבים שיצא לי לנסות .
הצבע שלו שחור דהוי נוטה לאפור הוא לא פיגמנטי לא עמיד בקיצור תחסכו את הכסף ותוותרו עליו.

 השמפו שרכשתי אצל הספר שלי -שמפו ללא מלחים לשיער פגום ,יבש ומקורזל .
מועשר בתמצית של רוזמרין וקרטין כן מנקה את השיער כן בעל ריח טוב אבל אם שווה יותר מ100 ש"ח לדעתי לא .
סבוןן גוף של הוואי ויולה וורודה אין לי מושג איך נראה ואין מריח ויולה וורודה במציאות רק שהריח של הסבון הזה נהדר.

שני סבונים שרשמתי עליהם כבר פעמיים זה הדוקטור פישר לעור בעייתי וגם של careline  שניהם מעולים וגם אם בקנייה הבאה ארכוש מוצרים אחרים אני יודעת שמתישהו אחזור אליהם .
חלב פנים להסרת איפור של גרנייה -מתאים לעור רגיל עד מעורב ומכיל תמצית ענבים .
אם יש דברים שאהבתי -המחיר שלו  20 ש"ח ל200 מ"ל
לא אהבתי -החומר נוזלי מידי כל פעם שמשתמשים בו החומר נוזלי ותמיד השידה ואני מתלכלכים צריך לעבור מספר פעמים על מנת שכל החומר יצא כך שלדעתי הוא לא כזה חסכוני אם כל זה לכן נראה לי שהוא לא יירכש שוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה