יום שישי, 15 בספטמבר 2017

לקנות או לא לקנות ? פוסט 86

היוש
אז היום בשונה מבדרך כלל אני החלטתי את הפוסט על מוצרים שסיימתי לעשות היום ואת הפוסט למוצרים שרכשתי החודש לעשות מחר .

 אז יצא שהסתיימו לי המוצרי שיער ללא מלחים ולא היה לי זמן לקנות אחד חדש אז השתמשתי במה שהיה בבית .
לא אהבתי את השמפו 6 פעולות שיקום לשיער יבש ומאוד פגום עם שמן אגוז ואמינו קומפלקס של הוואי אומנם יש לו ריח טוב אבל הוא מאוד מייבש את הקרקפת כרגע אני משתמשת בו שוב קניתי שתיים.
מקווה שיהיה לי זמן השבוע ללכת לרכוש שפו אחר .
התחליב רחצה של פינוק בתוספת שמן קוקוס בעל ריח של קוקוס פירותי נעים מאוד אהבתי .
 בגזרת הקרמים גאה בעצמי הצלחתי לסיים 4 קרמים
אחד לכפות הרגליים של scholl  מדהים לעור רגליים יבש ועייף כבר סיפרתי שאני מתאמנת וגם על עקבים באמצע שבוע בעבודה אז רוב הזמן הרגליים שלי עייפות ומצאתי שאם אני משתמשת בקרם רגליים על בסיס יום יומי הכאב רגליים מופחת .
קרם ידיים של סקארה מסדרת omg  וקרם ידיים של crema  שניהם נחמדים , נספגים מהר אבל משאירים תחושה שומנית בעור ככל הנראה לא ארכוש שוב כי אני מאלה ששמים 4 פעמים קרם ידיים במשמרת [ סובלת מעור יבש בידיים ] ואני מעדיפה קרמים שלא משאירים תחושה דביקה.
קרם גוף של gade  מסדרת icon vanilla  קרם וואו איזה ריח מדהים של הבושם יש לי גם את הקרם ידיים שלו ואני כל כך אוהבת את שניהם .

 סיימתי את הסרום של סטנדל סרום שטוב לעור יבש ולקמטים
לגבי קמטים אני לא יכולה לומר עד כמה עוזר לגבי היובש השתמשתי בדוגמית שהספיקה לשלושה ימים היה נעים על העור עד כמה זה עוזר ? אינני יודעת היה לי קצת יובש באזור הלחיים וכן זה הרגיש שזה נותן לחות .
קרם לשיזוף עצמי לפנים ולגוף של לנקסטר סופר אהבתי .
מכיוון שלא יצא לי להיות בים השנה הרבה השתמשתי בכל מיני טריקים שהעור יראה שזוף יותר כמו קרם גוף עם פודרה כהה /צללית כהה שנותן מראה שזוף ויפה לרגליים באירועים אהבתי להשתמש בו לפנים עם טיפה פודרה ומסקרה לימים שהיה בא לי יותר צבע .
מסכת בוץ מטהרת שאני סופר אהבתי פעמיים בשבוע להשאיר למשך 20 דקות ולשטוף העור מרגיש אחר כך נושם ויותר גמיש .
הסרום של ללין שכתבתי עליו פה  הגיע לסיומו .
אני כן יודעת שאני ארכוש בקרוב סרום אחר אבל של חברה אחרת כי בא לי לנסות עוד דברים .

שמן שקדים של ביוטיקייר  מאוד אהבתי להשתמש בו בשיער באזור הקצוות .
כמות קטנה מספיקה וזה נותן ברק אני השתמשתי בו לפני פן .
שני בשמים שהגיעו לסיומם אחד של elementi di Byblos מדובר בבושם לנשים בעל ניחוח של בושם גברי דומיננטי .
אני מאוד אהבתי אותו בעיקר לערבב אותו עם הגאס seductive שהוא יותר פרחוני ונשי .
 
 
אז אלו המוצרים שסיימתי אלו מוצרים אתם סיימתן ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה