יום שישי, 6 באוקטובר 2017

הכי בשימוש אוקטובר 2017

היוש
חשבתי להפוך את זה לפינה קבועה ומידי חודש לעדכן באילו מוצרים אני משתמשת הכי הרבה ולעדכן מה אני הכי אוהבת ומה אני משתמשת בשביל לסיים תגידו לי מה אתן חושבות בתגובות.

מבחינת מוצרי הטיפוח -
מי הסרה מספר 4 של קליניק מתאים לעור פנים שמן אני ממש אוהבת אותו בהחלט מרגישה שהוא מנקה יסודי את הפנים.
אני משתמשת בו בבוקר לאחר שאני שוטפת את הפנים ובערב [אחרי שאני מנקה את הפנים עם מגבונים להסרת איפור ואז שוטפת את הפנים עם סבון פנים ואז את השלב הזה לפני הלחות ].
לעיניים אני משתמשת ב super demaquillant מסיר איפור מדהים מוריד את האיפור עיניים גם את העמיד בעדינות וביעילות בהחלט יירכש שוב .
מסכה לניקוי וטיהור לכל סוגי העור של careline  לגבי המסכה הזאת יש לי קצת סוגיה .
מצד אחד אני נהנית להשתמש בה [ אני משתמשת בה פעמיים בשבוע ] ואני מרגישה שהעור שלי חוזר לנשום אחרי שכל השבוע אני עם איפור אז כן מרגיש נעים אבל אני לא הבחנתי בשינוי בעור שהיא עושה לי.
ג'ל סרום לעיניים שסופר אהבתי anti aging eye serum של חברת  freeze - מאוד נעים לשים אתו על העור במיוחד בימים חמים ,טיפ תשימו אותו במקרר אתם לא מבינים איזה נעים זה בעור .
אני משתמשת בו בבוקר ובערב ומאוד אהבתי זה דוגמנית שקיבלתי באחת החבילות .


 שמפו לקשקשים של אלפוסיל שמפו רפואי עם מרכך - אמור לטפל בבעיות קרקפת כמו קשקשת ,סבוריאה וגירוד בקרקפת.
רכשתי אותו בבית מרקחת של כללית בהתחלה חשבתי לפי הריח הרפואי שלו ולפי זה שהוא נרכש בבית מרחקת שהוא יעזור אבל גם אחרי מספר שימושים אני מבחינה בהבדל להפך השיער שלי יבש יותר .
מרכך ללא מלחים שאני אוהבת מאוד בסיסי אני בעיקר אוהבת אותו לנסיעות שאני לא רוצה לסחוב מוצרים יקרים .
שמן מרוקאי של ביוטיקייר לשיער מסוג המוצרים שאני ממש לא ממליצה עליהם .
מדובר בשמן מאוד כבד על השיער ומוזר אבל יום למחרת השיער הופך להיות יבש יותר איתו אני משמשת בו כדאי לסיים אותו אבל בטוח לא ארכוש אותו שוב .

כבר נאמר בבלוג שיש לי אובססיה קלה לסדרת  icon
קרם ידיים בריח בלאק ונילה -הקרם ידיים בעל הריח המוכר ,מאוד נעים, ריח שנישאר ,נספג במהירות אבל משאיר תחושה שומנית .
קרם גוף בריח jewel גם הריח הזה מאוד נעים שילוב של תפוז ,יסמין מאוד אהבתי למרות שבדומה לקרם גוף הקודם גם הוא יחסית מימי .
ימים שאני חשובה לשמש אם כמה שאני משתדלת שפחות עכשיו אני משתמשת בספריי שקוף של careline עם 30spf יש לציין שיש לספריי הזה ריח של בושם של גבר מי שרגישה לריחות שתדע מאוד אהבתי שקוף אריזה נוחה .
 מבחינת בישום בחודש האחרון מאוד אהבתי לשלב את הבושם של ביוטיקייר silver secret בריח סילבר המוכר עם הספריי של ויקטוריה dream angels glow

 מבחינת איפור -
mac studio moisture tint spf 15 - מדובר בקרם לחות והגנה עם צבע בסיס אני בגוון medium .
הכיסוי עדין מאוד כמעט ולא רואים אותו מתאים לנערות או מי שלא אוהבת להראות מאופרת .
אחד המוצרים שרכשתי בהתחלה שאסנס הגיעו לארץ היה את הכדוריות האלה מסדרת cookies&cream 
מדוברת במוצר הארה הוא לא שימר .
אני אוהבת להשתמש בו ליום יום כי הוא מאוד קליל אפשר לראות למטה שבקושי רואים אותו.
סומק של אסנס מסדרת love&sound  מן סומק אומברה במתחיל מוורוד בהיר ועד סגלגל מאוד יפה ולביש .
זוכרים שבפוסט הקודם של המוצרים שסיימתי מצאתי את הצללית קרם עמידה ,נמרחת כמו משי ומשאירה את הצלליות עמידות עליה עוד הרבה שעות מי שרוצה אפשר גם לנטרל את הגוון הירוק בכך ששמים עפרון לבן /שחור מעל ואז את הצללית שרוצים .
מבחינת שפתיים הדוגמית של pure color envy בגוון envious מן אדום ורוד לחותי ,לחותי ,לא מבריק מאוד נעים אך לא עמיד כל כך אני כן השתמש בדוגמית עד שתגמר אבל לא ארכוש אותו כי יש לי מלא מוצרי שפתיים [שאני מחכה שהם הסתיימו אתן לא מבינות כמה יש לי שאני רוצה לנסות ברשימת קניות שלי ].
את הגלוס הלחותי של tarte מאוד אהבתי בעל גוון ורוד עתיק ,לחותי ,מבריק ויפיפה סופר אהבתי.
עוד מוצר שפתיים שאהבתי זה האודם של lady care שאין לי את מספרו גוון וורוד לחותי בהיר שמתאים כמעט לכל לוק .
אפשר להגיד שבתקופה האחרונה כמעט כל המוצרי שפתיים שלי בגזרת הוורודים אבל יש לי הרגשה שאם בוא החורף זה  וישתנה .



מקווה שאהבתן את הפוסט שלי
 וכל המוצרים בייחד
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה